forum LUBIN pl Strona Główna
Współpraca: eLubin.pl forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
FAQSzukajUżytkownicyGrupyProfilRejestracjaZalogujDodaj do ulubionych!Startuj z nami!Współpraca/reklamaKontakt
forum LUBIN pl Strona Główna » Nasze miasto - Lubin » Hydepark » zakupy w internecie Poprzedni temat :: Następny temat
zakupy w internecie
Autor Wiadomość
Nikola
Nowy(a) na forum


Wiek: 41
Dołączyła: 17 Gru 2014
Posty: 31
Skąd: Lubin
Wysłany: Pon Wrz 23, 2019 09:12

Ja non stop coś kupuję przez internet. Mogę się wam pochwalić z mojego ostatniego zakupu hulajnogi z https://www.movinoproscooters.pl/

Podpis użytkownika:
   
Julia24
Nowy(a) na forum



Dołączyła: 07 Lip 2017
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Paź 10, 2019 12:11

Kto jej nie kocha? Kto nie lubi od czasu do czasu, zmienić swój styl i pokazać się z zupełnie innej strony? Niezależnie od intencji, polecam zajrzeć i poczytać https://vintagesounds.pl/ gdzie znajdziecie sporo fajnych artykułów oraz wiedzy praktycznej!

Podpis użytkownika:
Cogito ergo sum
   
patrycja80
Nowy(a) na forum


Dołączył: 11 Cze 2018
Posty: 7
Wysłany: Wto Paź 15, 2019 15:48

Zakupy online są dobre do czasu aż się od nich nie uzależnimy. Mam w pracy taką jedną koleżankę co w każdej wolnej chwili przegląda jakieś promocje na ubrania lub kosmetyki. Mieszka w domku jednorodzinnym, a nadal nie ma miejsca żeby to wszystko upchnąć. Jej chłopak ma tylko niepotrzebne nerwy, chociaż nie wiadomo jak w takim stanie długo wytrzyma. Kupować trzeba z głową i to co jest aktualnie potrzebne. Osobiście to prowadzę bardziej minimalistyczny tryb życia. Teraz przy jesieni zdarzy mi się kupić jakiś sweter lub bluzę ale tylko do chodzenia. Swoją drogą to czytałam fajny poradnik na ten temat - https://www.gatta.pl/pl/b...-jesien-i-zime/

Podpis użytkownika:
   
kociszcze
Stały bywalec


Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 313
Wysłany: Pon Paź 21, 2019 06:51

Ale od zwykłych zakupów też da się uzależnić.

Podpis użytkownika:
   
katris
Nowy(a) na forum


Dołączył: 28 Cze 2019
Posty: 14
Wysłany: Pią Lis 29, 2019 10:50

Zakupy online to nasza przyszłość. Dziś coraz więcej osób robi zakupy w ten sposób. Online można kupić dziś wszystko, ostatnio mój mąż kupował nawet https://www.regaly.biz/po...lowe-1731.html.

Podpis użytkownika:
   
paluch
Nowy(a) na forum


Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 38
Wysłany: Wto Gru 17, 2019 16:31

Zakupy w internecie są kozackie :) Pewnie że robię takie zakupy, ostatnio np zakupiłem taki zestaw https://easy-surfshop.pl/do/cat/zestawy-sup-z-wioslem/Zestawy-SUP-z-wioslem - cena wysoka i owszem, ale nie boję się robić zakupów przez internet. Tak jak napisał katris - zakupy przez internet to przyszłość :)

Podpis użytkownika:
   
sandra19
Nowy(a) na forum


Dołączył: 21 Paź 2019
Posty: 3
Wysłany: Sob Gru 21, 2019 18:06

Ostatnio zamówiłam przez internet twister KOO1 https://www.marbo-sport.p...r-KO01-HMS.html .Obrotowy krążek do ćwiczeń doskonale sprawdzi się w warunkach domowych i pozwoli skutecznie wymodelować piękną linię talii ,ud, pośladków i bioder .

Podpis użytkownika:
BBCode: TAK
   
Radzka87
Nowy(a) na forum


Wiek: 33
Dołączyła: 13 Sty 2020
Posty: 3
Wysłany: Pon Sty 13, 2020 10:43

lubię robić zakupy w aptece online, przede wszystkim leki i dermokosmetyki, dużo niższe ceny niż stacjonarnie

Podpis użytkownika:
   
Tinian
Nowy(a) na forum


Wiek: 40
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 29
Wysłany: Czw Lut 06, 2020 10:20

Fajne jest to, że przez internet kupić dzisiaj można w zasadzie wszystko. Wiele osób ten fakt wykorzystuje. Ja zamówiłem sobie stół kuchenny z krzesłami i zaskoczyło mnie, że dostawa nie trwała jakoś przesadnie długo i że cena była jak najbardziej do zaakceptowania. ;)

Podpis użytkownika:
   
Sznurek87
Nowy(a) na forum


Dołączył: 26 Lut 2018
Posty: 3
Wysłany: Pią Kwi 24, 2020 10:36

Mi sie udało ostatnio kupić fajne fotele - https://malodesign.pl/pl/nowoczesne-fotele-design-designerskie/ nowoczesny design i dobra cena :)

Podpis użytkownika:
   
gosina8
Nowy(a) na forum


Wiek: 36
Dołączyła: 07 Wrz 2018
Posty: 12
Wysłany: Czw Maj 07, 2020 13:42

Kwarantanna nauczyła mnie robienia zakupów przez Internet. Wprawdzie jeszcze nie umiem kupować tak dosłownie wszystkiego, bo największy problem mam z butami i ubraniami - trudno mi jest dopasować odpowiedni rozmiar, fason czy materiał. Ale za to jakieś rzeczy do domu czy na balkon mogę kupować bez problemu

Podpis użytkownika:
   
Rumpel
Nowy(a) na forum


Dołączył: 12 Maj 2020
Posty: 1
Wysłany: Pią Maj 15, 2020 13:38

Jak chodzi o zakupy w sieci to ja teraz na stronie jaką jest https://smaczajama.pl/pl/p/Kosz-Delikatesowy-Ziolowe-Zaklecie/9760 mam zamiar zamówić prezent dla mojej mamuśki. Ceny nie są wygórowane a dzień matki zbliza się wielkimi krokami wiec warto sie rozejrzeć.

Podpis użytkownika:
   
borys.rzepicki
Nowy(a) na forum


Dołączył: 24 Maj 2020
Posty: 10
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Maj 24, 2020 20:18

Ja również zamawiam wiele rzeczy przez internet. Zawłaszcza teraz gdy tak trudno zrobić porządne zakupy. Oczywiście nie mówię tutaj o zakupach spożywczych :)

Podpis użytkownika:
   
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 16424
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Nie Maj 24, 2020 21:52

Komentarze:
~VVV-

Płacę gotówką. Nie korzystam z firm które nie mają oddziałów bo w razie problemu kopię się z telefonem. Kupując ubrania przymierzam je. Wino piję w kawiarniach a nie do monitora. Dziękuję
------------------------------
~xsw-

Jak pomacać, powąchać czy przymierzyć towar przez smartfona?
-----------------------------------------
~czarno widzę-)

Aż strach pomyśleć ile czasu będzie trwać taka jedna wideorozmowa, jak się trafi ID iotka chcąca obejrzeć jakość szwów na lewej stronie ubrania i dociekająca, czy metka na karku "drapie", albo gościu chcący pooglądać WSZYSTKIE funkcjonalności smartfona, który go interesuje (taka instrukcja obsługi na odległość) - jeden konsultant zdąży obsłużyć najwyżej 8 takich osób w ciągu dnia pracy - zaiste postęp. Niektórzy będą traktować taki kanał jako towarzyski - żeby sobie tylko z kimś pogadać - skoro są ID ioci dzwoniący pod 112, żeby znaleźć najbliższą pizzerię, to tu dopiero będzie się działo...
===========================

Sklepy coraz odważniej stawiają na wideorozmowy. Pandemia tylko przyspieszyła ten trend


W czasie pandemii wzrosło zainteresowanie narzędziami wideo. Handel dostrzegł w tym duży potencjał. W przyszłości z pewnością będzie chciał to lepiej wykorzystać, łącząc możliwości sprzedaży stacjonarnej i online.



Prezentowanie produktów czy usług w tej formie to dla sklepów możliwość zwiększenia liczby transakcji. Z kolei klienci zyskają czas, wygodę, świadomy wybór produktu i bezpieczeństwo zakupu. Jak stwierdzają eksperci, firmy które nie zechcą lub nie będą potrafiły tego zapewnić, stracą unikatową szansę i zostaną zdystansowane przez konkurentów.

Zwiększone zainteresowanie

Na rynku od dłuższego czasu mówi się o tym, że wideorozmowy powinny być bardziej wykorzystywane zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i w e-sklepach. Sprzedawcy mogliby w ten sposób prezentować produkty, łącząc się z klientami, pozostającymi w domach. Pomocnym narzędziem może być np. live chat, infolinia lub Facebook Messenger.

- Wzmożone zainteresowanie sklepów narzędziami wideo można już obserwować od ponad roku. Pandemia tylko to wzmocniła. Dzięki popularyzacji aplikacji typu Facebook Messenger, takie połączenia stały się codzienną praktyką użytkowników większości komórek. To właśnie zwróciło uwagę sklepów, które chcą włączyć wideorozmowy do tradycyjnie stosowanych kanałów obsługi klienta - mówi Marcin Strzałkowski, prezes firmy technologicznej InteliWISE.

O takich rozwiązaniach jeszcze niedawno mówiło się jako o swoistej "przyszłości handlu", o czym przypomina Krzysztof Zych, główny analityk w firmie doradczej UCE GROUP LTD. Tymczasem przyszedł koronawirus i cała sprawa nabrała zupełnie innego znaczenia.

Dlatego branża musi odważniej postawić na wideorozmowy. Inaczej sporo na tym straci. Nauczona ostatnimi doświadczeniami, będzie musiała się lepiej przygotować na tego typu scenariusze, które mogą również zaistnieć w przyszłości. Przecież już teraz głośno się mówi o powrocie epidemii na jesieni.

- Znajdujemy się w epoce ekspansji sprzedaży wspieranej i realizowanej zdalnie. Wskazane techniki już od kilku lat wchodzą na rynek. Izolacja społeczna tylko uwypukliła ich zalety. Po zakończeniu pandemii oferowanie tych instrumentów uruchomi bardzo efektywny, wielostronny sposób mieszania możliwości stacjonarnej placówki i różnych sklepów sprzedaży zdalnej - przewiduje dr Maria Andrzej Faliński, były dyrektor generalny POHiD-u.

Wsparcie sprzedaży

Więcej : https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-sklepy-coraz-odwazniej-stawiaja-na-wideorozmowy-pandemia-tyl,nId,4510318

Podpis użytkownika:
   
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 16424
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Nie Cze 07, 2020 19:09

Oszukani na e-zakupach


Zgubiony lub używany towar, lekceważenie klienta i opóźnianie zwrotu pieniędzy to realia handlu w sieci - pisze dla tygodnika "Przegląd" Helena Leman.



W oszustwach internetowych chodzi nie tylko o to, aby wyłudzić pieniądze za produkt, ale również o wykradzenie danych klientów

Podczas pandemii obserwujemy spadek liczby wszczętych postępowań przeciwko oszutom, choć oczywiście problem nie zniknął. Przestępcy nieustannie modyfikują znane już metody oszustw i wymyślają nowe

Podczas zakupów internetowych należy zwracać uwagę m.in. na podejrzanie niskie ceny towarów, sposób płatności oraz fakt, czy w łatwy i przejrzysty sposób można skontaktować się ze sprzedającym

4 maja kupuję sandały w sklepie internetowym popularnej w Polsce firmy Regatta z odzieżą sportową i turystyczną. Płacę kartą. Dzień później otrzymuję mejlem potwierdzenie z numerem zamówienia, a dwa dni później fakturę. 6 maja dociera też do mnie informacja z firmy kurierskiej, że tego dnia dostarczona zostanie paczka i mam uzgodnić z kurierem jej odebranie. Jestem w podróży, wiadomość zauważam wieczorem. 7 maja dzwonię do kuriera, nic nie mówi, że przesyłkę gdzieś zostawił. Proszę więc, aby dał znać esemesem. Twierdzi, że nie może wysyłać wiadomości ani ich odbierać, bo ma zakaz zwierzchników. Jeszcze się nie denerwuję. Wiadomo, epidemia, wiele osób kupuje w sieci i kurierzy są przemęczeni – tłumaczę sobie. W piątek, 8 maja, gdy paczki wciąż nie ma, dzwonię znowu, udaje mi się uzgodnić odbiór, umawiamy się na godz. 16.30.

Kurier jednak nie przyjeżdża ani o tej godzinie, ani później, nie wysyła też wyjaśnienia. 11 maja, gdy znów do niego telefonuję, mówi, że mojej paczki nie ma i nie wie, kiedy będzie, może jutro – rzuca na odczepnego. Żadnego przepraszam. W następnych dniach już nie odbiera telefonów, nie odpowiada na wiadomości, nie mogę też się nagrać, skrzynka głosowa jest pełna. Postanawiam interweniować w sklepie internetowym.

Gra na zmęczenie klienta


Więcej: https://wiadomosci.onet.pl/kraj/e-zakupy-uwaga-na-oszustow-o-czym-nalezy-pamietac/feehceb

Podpis użytkownika:
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 4  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Posty na Forum są własnością ich autorów - redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść postów.