forum LUBIN pl Strona Główna
Współpraca: eLubin.pl forum LUBIN pl Strona Główna
FAQSzukajUżytkownicyGrupyProfilRejestracjaZalogujDodaj do ulubionych!Startuj z nami!Współpraca/reklamaKontakt
forum LUBIN pl Strona Główna » Nasze miasto - Lubin » Hydepark » Praca tymczasowa Poprzedni temat :: Następny temat
Praca tymczasowa
Autor Wiadomość
miludek
Bywalec

Wysłany: Wto Lis 15, 2016 12:23

Jestem studentką. Czy ktoś z Was współpracuje z agencją pracy? Chodzi mi o pracę tymczasową, pracę w wybranych godzinach. Dawaliście radę?
I czy w takim trybie można znaleźć coś ambitnego? Związanego chociaż minimalnie ze studiami?

Podpis użytkownika:

maksik
Nowy(a) na forum

Wysłany: Wto Lis 15, 2016 18:00

Z agencjami ciężko bo oni raczej albo na produkcje albo do marketu. A co studiujesz?

Podpis użytkownika:

miludek
Bywalec

Wysłany: Sro Lis 16, 2016 12:26

Zarządzanie produkcją ;-) Market odpada, bo to strata czasu...
Zresztą z tego co słyszałem to w marketach stawki są dramatyczne, a przecież też nie o to tutaj chodzi, prawda?

Podpis użytkownika:

Kanopka
Nowy(a) na forum

Wysłany: Czw Lis 17, 2016 18:35

Idź do nich - http://eurokadra.com.pl ustalisz sobie warunki, jaka praca cię interesuje i na tej podstawie za jakiś czas dadzą ci propozycje. Wiadomo, że najczęściej chodzi o pracę na produkcji. Wiem, że linia, a zarządzanie produkcją to inne tematy, ale mimo wszystko w ten sposób miałbyś przynajmniej możliwość obserwowania od środka, jak to wygląda.

Podpis użytkownika:

miludek
Bywalec

Wysłany: Pią Lis 18, 2016 12:18

Ok, napiszę, zadzwonię, ale napisz mi coś więcej - co jest istotne przy kontakcie z taką firmą? Na co powinno się najbardziej zwracać uwagę, co ma tutaj znaczenie? Czy w umowie mogą pojawić się jakieś zapisy, na które trzeba przede wszystkim zwrócić uwagę?

Podpis użytkownika:

Kanopka
Nowy(a) na forum

Wysłany: Pon Lis 21, 2016 18:55