Bywalec

Jestem studentką. Czy ktoś z Was współpracuje z agencją pracy? Chodzi mi o pracę tymczasową, pracę w wybranych godzinach. Dawaliście radę?
I czy w takim trybie można znaleźć coś ambitnego? Związanego chociaż minimalnie ze studiami?
I czy w takim trybie można znaleźć coś ambitnego? Związanego chociaż minimalnie ze studiami?
Nowy(a) na forum

Bywalec

Nowy(a) na forum

Idź do nich - http://eurokadra.com.pl ustalisz sobie warunki, jaka praca cię interesuje i na tej podstawie za jakiś czas dadzą ci propozycje. Wiadomo, że najczęściej chodzi o pracę na produkcji. Wiem, że linia, a zarządzanie produkcją to inne tematy, ale mimo wszystko w ten sposób miałbyś przynajmniej możliwość obserwowania od środka, jak to wygląda.
Bywalec

Nowy(a) na forum

Tak naprawdę kwestie związane z umową dopasowuje się pod siebie, pod własne oczekiwania, przecież sami wiecie najlepiej, co dokładnie musicie ustalić. Chodzi o gwarancje, oczekiwanie, dostępność pracowników - tych naprawdę istotnych kwestii jest wiele. I firma sama musi wiedzieć czego realnie oczekuje, co nie?
Bywalec

Umówiłem się wstępnie na spotkanie, więc w najbliższym czasie będę w stanie coś więcej powiedzieć, a jak na razie przynajmniej teoretycznie wyglądają całkiem nieźle. Babka z którą rozmawiałem przez telefon bardzo miła, przygotowana, miała pojęcie o czym mówi. W najbliższym pewnie będę w stanie powiedzieć coś więcej.
Nowy(a) na forum

Tylko jeśli pierwsza praca jaką zaproponują ci nie będzie odpowiadała, to nie podchodź do tego na zasadzie, że jak odmówisz do więcej nie zadzwonią. EuroKadra jest spoko, pomogli kilku moim znajomym, więc zakładam, że dla ciebie też znajdą dobrą pracę. I wcale nie jest tak, że praca tymczasowa, przez agencję, musi być nielubianym zajęciem, wyłącznie dla dorobienia grosza. U mnie naprawdę pojawiła się satysfakcja, a przede wszystkim doświadczenie.
Nowy(a) na forum