forum LUBIN pl Strona Główna
Współpraca: eLubin.pl forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
FAQSzukajUżytkownicyGrupyProfilRejestracjaZalogujDodaj do ulubionych!Startuj z nami!Współpraca/reklamaKontakt
forum LUBIN pl Strona Główna » Nasze miasto - Lubin » Hydepark » Telefony komórkowe Poprzedni temat :: Następny temat
Telefony komórkowe
Autor Wiadomość
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 14820
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Pon Wrz 07, 2015 17:13

Warto tutaj zajrzeć - http://telchina.pl/

Podpis użytkownika:
   
krastin
Bywalec


Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 157
Wysłany: Pon Paź 19, 2015 20:10

Ja mam LG i wolałem sobie wziąć na kartę prepaid, bo to jednak bezpieczniejsza opcja.

Podpis użytkownika:
   
olubin
Bywalec


Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 277
Wysłany: Wto Paź 27, 2015 10:40

Czemu to jest bezpieczniejsza opcja? Albo inaczej: co jest niebezpiecznego w telefonach na abonament?

Podpis użytkownika:
   
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 14820
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Czw Paź 29, 2015 10:58

Parlament Europejski zniósł roaming




Parlament Europejski przyjął wczoraj Rozporządzenie ustanawiające środki gwarantujące równy dostęp do sieci i znoszący opłaty za roaming. Rozporządzenie wejdzie w życie w 3 dni po publikacji w Dzienniku Urzędowym UE, co prawdopodobnie będzie miało miejsce w listopadzie br.

Rozporządzenie zakłada likwidację roamingu. Początkowo od 30 kwietnia 2016 r. obniżeniu ulegną progi cenowe usług świadczonych w roamingu (opłaty nie będą mogły przekraczać 5 eurocentów za minutę połączenia głosowego wychodzącego, 2 eurocenty za SMS oraz 5 eurocentów za 1 MB mobilnego korzystania z Internetu), natomiast od 15 czerwca 2017 r. operatorzy nie będą mogli pobierać za nie żadnych dodatkowych opłat.

źródło: http://wgospodarce.pl/inf...-zniosl-roaming

Podpis użytkownika:
   
krastin
Bywalec


Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 157
Wysłany: Pią Paź 30, 2015 20:01

W końcu. Bardzo długo na to czekałem.

Podpis użytkownika:
   
olubin
Bywalec


Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 277
Wysłany: Sob Lis 07, 2015 07:47

Super! Niestety koszty roamingu zawsze mnie trochę przerażały.

Podpis użytkownika:
   
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 14820
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Pią Lis 20, 2015 12:56


Co psuje się w smartfonach?


Pamięć wbudowana, ekran, port miniUSB - to tylko niektóre z elementów często zawodzących nawet w droższych smartfonach. Producenci elektroniki woleliby nie rozmawiać o tych problemach, ale my mamy dla was listę 10 najczęstszych zagadnień związanych z awariami telefonów. Jeśli macie smartfon lub planujecie jego zakup, warto się z nią zapoznać. Tam, gdzie jest to możliwe, staramy się zaproponować wyjście z patowej sytuacji



Pamięć wbudowana

Gwarancja na zakupiony przez nas telefon to zwyczajowo dwa lata. Często jednak kupujący nie zauważa, że niektóre komponenty smartfonów mają krótszy okres gwarancji. Najczęściej taką klauzulą objęta jest pamięć wewnętrzna smartfonu (pamięć wbudowana).

W tańszych modelach ma ona zwyczajowo 4 lub 8 GB. W droższych od 16 do 128 GB. Niestety, producenci smartfonów z mniejszą liczbą gigabajtów, a co za tym idzie - tańszych modeli, dają wyłącznie pół roku gwarancji na ten komponent. Nieprzypadkowo... Pamięć wbudowana "pracuje" nieustannie, zatem potrafi zawieść z powodu eksploatacji. W razie problemów z nią związanych nie uruchomimy smartfonu.

Dobra informacja jest taka, że wymiana 4 lub 8GB to około 70 zł wraz z robocizną. Zła jest taka, że prawie na pewno stracimy nasze dane - chyba że oddamy je do odzyskania zajmującej się tym specjalistycznej firmie.

Czytaj więcej na http://mobtech.interia.pl...ampaign=firefox

Podpis użytkownika:
   
kornik
Początkujący


Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 64
Wysłany: Sro Lis 25, 2015 23:27

Bardzo ciekawy artykuł z tymi fantomowymi wibracjami... ;)

Podpis użytkownika:
   
olubin
Bywalec


Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 277
Wysłany: Czw Lis 26, 2015 08:09

Jeśli miałabym być szczera, to ja się raczej z tymi problemami jeszcze nie spotkałam. Może mam wyjątkowe szczęście do smartfonów.

Podpis użytkownika:
   
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 14820
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Wto Gru 22, 2015 08:03


Zwykła komórka lepsza do rozmów od drogiego smartfona


Test popularnych telefonów komórkowych i smartfonów wykazał, że flagowe urządzenia najnowszej generacji nie spełniają standardów.



Nie miewacie czasami wrażenia, że wasz supernowoczesny smartfon za trzy tysiące złotych, zwycięzca rankingów z rozpoznawalnym logo, nie sprawdza się tak dobrze w zwykłej, codziennej komunikacji, jak komórki sprzed dziesięciu lat? Właśnie oficjalnie potwierdzono, że macie rację.

Badanie przeprowadzone na zlecenie Office of Communication (Ofcom), brytyjskiego organu nadzorującego rynek mediów i telekomunikacji, wykazało, że mimo iż flagowe urządzenia Apple, Samsunga i innych znanych marek są po brzegi upakowane najnowszymi technologiami, prosty telefon komórkowy za ułamek ich ceny zapewnia wyraźne lepszy sygnał potrzebny do rozmów i wysyłania smsów.

W teście przeprowadzonym w kontrolowanym środowisku laboratorium wykorzystano popularne smartfony i zwykłe telefony komórkowe dostępne na rynku. Okazało się, że tanie urządzenia, w których transmisja danych opiera się na sieci 2G, znacznie lepiej wyłapują słaby sygnał. Niektóre smartfony wymagają sygnału co najmniej 10 razy mocniejszego, niż dobre telefony komórkowe, by nawiązać lub odebrać połączenie, informuje Ofcom

Więcej: http://facet.onet.pl/zwyk...martfona/ceqk8t

Podpis użytkownika:
   
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 14820
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Pon Sty 04, 2016 16:48


Smartfon i pozostała elektronika na mrozie - na co uważać?


Mrozy mogą spowodować awarię naszych laptopów, smartfonów lub tabletów, a tym samym utratę danych - alarmują specjaliści odzyskiwania danych z firmy Kroll Ontrack. Co zrobić, aby nasz sprzęt bezpiecznie przetrwał zimowe mrozy?



Od kilku dni do katowickiego laboratorium Kroll Ontrack spływają pierwsze tegoroczne przypadki, związane z utratą plików spowodowaną nieumiejętnym obchodzeniem się ze sprzętem komputerowym podczas mrozów. By temu zapobiec, specjaliści przygotowali listę porad, dzięki którym zarówno prywatni użytkownicy, jak i pracownicy firm korzystający z przenośnych urządzeń będą mogli uchronić się przed niszczycielskim działaniem niskich temperatur.

- Wielu użytkowników laptopów, tabletów czy smartfonów nie wie bądź zapomina o tym, że natychmiastowe włączenie "schłodzonego" urządzenia w ciepłym biurze lub mieszkaniu może zakończyć się awarią i utratą zapisanych danych. Gdy nasz sprzęt przez dłuższy czas wystawiony jest na działanie niskiej temperatury, na przykład podczas dłuższej, kilkugodzinnej podróży, po uruchomieniu go w ciepłym pomieszczeniu w jego elektronice gromadzi się wilgoć, naprężają się układy elektroniczne i może on ulec bardzo poważnej awarii prowadzącej wprost do utraty danych. Warto więc odczekać kilkanaście minut i dopiero wtedy włączyć nasze urządzenie - mówi Paweł Odor, główny specjalista laboratorium Kroll Ontrack w Polsce.

Specjaliści wskazują, że w okresie wyjątkowo niskich temperatur otrzymują nawet 50 proc. więcej zgłoszeń związanych z utratą danych niż w innych okresach roku. W głównej mierze są to zgłoszenia od firm, których pracownicy nieumiejętnie posługują się sprzętem elektronicznym w czasie mrozów. Aby zmniejszyć ryzyko utraty danych podczas mrozów, warto przestrzegać następujących zasad:

1. Po wejściu do ciepłego pomieszczenia, nie włączajmy od razu komputera, jeśli wcześniej pozostawiliśmy go na dłuższy czas na mrozie - w tej sytuacji specjaliści radzą, by poczekać, aby temperatura naszego sprzętu zrównała się z otoczeniem. W przeciwnym wypadku może dojść do zwarcia, a tym samym zniszczenia elektroniki i utraty danych.

2. Pamiętajmy o transportowaniu sprzętu komputerowego w specjalnych futerałach - ta porada odnosi się zarówno do komputerów, jak i tabletów czy smartfonów. Choć używanie futerałów nie jest gwarantem pełnej ochrony, pozwala jednak na zniwelowanie oddziaływania mrozu na nasz nośnik danych.

3. Nie ogrzewajmy na siłę nośnika, który wystawiliśmy na działanie niskich temperatur przez dłuższy czas - takie działania mogą jeszcze bardziej zaszkodzić urządzeniom, a tym samym zapisanym na nim danym. Jak wskazują specjaliści, próba szybkiego ogrzania sprzętu, poprzez np. położenie go na kaloryferze, to niemal stuprocentowa gwarancja jeszcze poważniejszej awarii i utraty cyfrowych plików.

źródło: http://nt.interia.pl/news...tm_campaign=RSS

Podpis użytkownika:
   
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 14820
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Czw Sty 07, 2016 19:31

Komentarz:

ABCabc Oki

Zaawansowana Inżynieriia Społeczna która jest oparta na najnowszych zdobyczach psychologii, do swojego działania wymaga sporządzania portretów psychologicznych społeczeństw, i temu właśnie służy masowa elektroniczna inwigilacja całych narodów

========================

Jak bronić się przed inwigilacją? Część pierwsza: ataki na smartfony




Prowadzona na szeroką skalę inwigilacja komunikacji elektronicznej to nic nowego – jednak wiele wskazuje na to, że wraz z wejściem w życie nowej ustawy o Policji obywatele naprawdę poczują, czym może być prowadzona praktycznie bez ograniczeń tzw. kontrola operacyjna. Nie jest jednak tak, że osoby zatroskane o swoją prywatność, czy też zobowiązane do utrzymywania wrażliwych informacji w tajemnicy (jak choćby prawnicy, lekarze czy dziennikarze) stoją tu na z góry przegranej pozycji. Nie trzeba wcale zastępować komputera maszyną do pisania, a smartfonu gołębiami pocztowymi. Korzystanie z nowoczesnej techniki nie musi oznaczać utraty prywatności, o ile będziemy korzystali z niej umiejętnie i rozważnie. W tym cyklu artykułów przedstawimy wam wiedzę i narzędzia niezbędne do tego, by uczynić korzystanie z elektronicznej komunikacji bezpieczniejszym. Zaczynamy od analizy zagrożeń dla smartfonów, podstawowych dziś narzędzi, bez których wielu ludzi nie wyobraża już sobie życia.

Włącz swój smartfon, a powiem ci gdzie jesteś


Więcej: http://www.dobreprogramy....News,69347.html

Podpis użytkownika:
   
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 14820
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Pią Kwi 15, 2016 11:35

Maleje sprzedaż smartfonów, tabletów i laptopów




Wzrost wydatków na zakup smartfonu, tabletu czy laptopa planuje w tym roku tylko 13 proc. konsumentów. 
To o około 1/5 mniej niż w 2014 roku – wynika z badania przeprowadzonego przez Accenture na grupie 
28 tys. respondentów z 28 krajów, w tym z Polski. Rośnie natomiast popyt na urządzenia, które działają w sieci, tzw. Internet of Things (IOT). Wzrost nie równoważy jednak spadku zainteresowania tradycyjnymi urządzeniami. Niezależnie od tych trendów rośnie znaczenie usług finansowych, w których wykorzystywane są urządzenia mobilne.

Blisko połowa badanych przez Accenture konsumentów z Unii Europejskiej posiada tablet. Podobnie jest w skali globalnej. W Europie Środkowej nasycenie tabletami jest nieco mniejsze. Jego posiadanie zadeklarowało 
41 proc. badanych. W Polsce odsetek ten wynosi 37 proc.. Ciekawe wnioski wynikają z deklaracji zakupowych ankietowanych. W tym roku 24 proc. badanych osób z Unii Europejskiej zamierza kupić nowy tablet. Wśród ankietowanych z Europy Środkowej taką deklarację złożyło 21 proc., w Polsce – 20 proc..

Z badania wynika, że w skali globalnej nasycenie smartfonami jest wysokie (80 proc. badanych z wszystkich krajów deklaruje posiadanie smartfonu, 75 proc. w Polsce) i powoduje mniejsze niż dotychczas zainteresowanie konsumentów zakupem nowych urządzeń. Plan zakupu smartfonu w tym roku zadeklarowało w badaniu Accenture 
48% respondentów, czyli o 9 punktów procentowych mniej niż w 2014 roku. Z deklaracji 47 proc. badanych wynika, że są zadowoleni z obecnie używanego smartfonu i nie zamierzają wymienić urządzenia na nowe w perspektywie kolejnych 12 miesięcy. W Polsce natomiast 40 proc. respondentów zadeklarowało zakup nowego smartfonu w tym roku. Na podobnym poziomie jak w skali globalnej kształtuje się w Polsce poziom zadowolenia konsumentów 
z posiadanych obecnie smartfonów (45 proc.).

Więcej: http://wgospodarce.pl/inf...etow-i-laptopow

Podpis użytkownika:
   
olubin
Bywalec


Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 277
Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 10:28

Nie pomyślałabym, że maluje ich sprzedaż... Ale liczby mówią same za siebie.

Podpis użytkownika:
   
tyka
Bywalec


Wiek: 32
Dołączyła: 01 Kwi 2015
Posty: 146
Wysłany: Czw Maj 12, 2016 07:36

Też bym nie pomyślała, ale tak to już jest, gdy rynek się nasyci pewnym towarem, to ma go dość. Ja sama nie kupuje co roku nowego telefonu, bo nie jest mi to potrzebne.

Podpis użytkownika:
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 10  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Posty na Forum są własnością ich autorów - redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść postów.