Nowy(a) na forum
Nowy(a) na forum
Kontakt:
Nowy(a) na forum
Nowy(a) na forum
Budowlane forum

Post autor: J.K. »

Witam wszystkich czy istnieje jakies forum budowlane naszego regionu,opinie o firmach budow. Pytam bo jestem laikiem i nie moge znalezdz Pozdrawim.
Rodzina :D
Kontakt:
Awatar użytkownika

Post autor: NEVIL »

A tutaj już zaglądałeś ? http://forum.muratordom.pl/
Obrazek
Nowy(a) na forum
Nowy(a) na forum
Kontakt:
Nowy(a) na forum
Nowy(a) na forum

Wiesz Nevil chodzilo mi o takie bardziej precyzyjne forum zwiazane z naszym miastem murator jest dobry ale bardzo ogolnie i jest tam pare watkow z Lubina ale po co tracic czas na poszukiwania w Possce skoro mozemy stworzyc swoje lokalne przeciez u nas tez sie buduje i to calkiem sporo, ale wielkie dzieki za podpowiedz. Pozd.
Kontakt:
Awatar użytkownika

A tak w ogóle, to o co Ci chodzi ? Chcesz się budować i nie wiesz jak się do tego zabrać i w związku z tym szukasz informacji i porad ?
Obrazek
Nowy(a) na forum
Nowy(a) na forum
Kontakt:
Nowy(a) na forum
Nowy(a) na forum

Chodzi mi oto ze dalem zaliczke i czuje ze zaczynaja mnie krecic (tylko sie nie smiej). Od pazdziernika zrobili mi fundamenty i czekaja na lepsza pogode a jak sie teraz okazalo to i te fundamenty sa do poprawki ale fart co? Dalem zrobic sie jak p...... nie wim musze znalezdz jakies wyjscie co prawda mam podpisana umowe ale przeciez nawet ona niczego nie gwarantuje i jak przeczytalem co przechodza ludzie w sadach rece calkiem opadly. Tyle. Pozd
Kontakt:
Awatar użytkownika

Zarejestruj się na forum Muratora i napisz na P.W. do YreQ. On się buduje w Karczewiskach i ma dużo doświadczenia w interesującym Cię temacie.
http://forum.muratordom.pl/lubin-budowa ... 37-540.htm
Obrazek
Maniak
Maniak
Kontakt:
Maniak
Maniak

Post autor: tomi »

wszystko zależy od umowy po prostu ją wypowiedz. jakoś u mnie budują i nie marudzą.

PS: i najwazniejsza sprawa NIGDY nie dawaj zaliczek, płać tylko za wykonaną pracę.
CARPE DIEM ET MEMENTO MORI
Nowy(a) na forum