forum LUBIN pl Strona Główna
Współpraca: eLubin.pl forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
FAQSzukajUżytkownicyGrupyProfilRejestracjaZalogujDodaj do ulubionych!Startuj z nami!Współpraca/reklamaKontakt
forum LUBIN pl Strona Główna » Ogłoszenia » Inne » Organizacja konferencji Poprzedni temat :: Następny temat
Organizacja konferencji
Autor Wiadomość
ja_piotr
Nowy(a) na forum



Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 18
Wysłany: Pon Maj 25, 2015 10:36

Czy ktoś z was kiedyś organizował konferencje? Zwłaszcza w innym mieście? W przyszłym roku chciałbym w Poznaniu ( logistycznie pasuje wszystkim) stworzyć panel naukowy. Od czego zacząć?

Podpis użytkownika:
Rock'n'Roll!
   
joannabyster
Nowy(a) na forum


Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 1
Wysłany: Czw Maj 28, 2015 14:43

ja_piotr napisał/a:
Czy ktoś z was kiedyś organizował konferencje? Zwłaszcza w innym mieście? W przyszłym roku chciałbym w Poznaniu ( logistycznie pasuje wszystkim) stworzyć panel naukowy. Od czego zacząć?


Hmm... Grubszy temat... Na ile osób?
A nie możesz tak w ogóle zlecić to jakiejś agencji??

Podpis użytkownika:
   
malima
Nowy(a) na forum


Dołączyła: 12 Lut 2015
Posty: 10
Wysłany: Pon Cze 01, 2015 12:37

Często jest tak z konferencjami, że to hotele zajmują się kwestią organizacyjną. Ty tylko podajesz dokładną ilość gości, pakiety dodatkowych usług itd. może od tego najlepiej zacząć szukać?

Podpis użytkownika:
   
miludek
Bywalec


Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 134
Wysłany: Sro Lip 08, 2015 11:06

Tak dla przykładu - http://www.konferental.pl...cja-konferencji W wielu przypadkach odpowiedzialność lepiej przerzucić na fachowców. Przy konferencji szczególne znaczenie ma po prostu działanie wizerunkowo.

Podpis użytkownika:
   
klaksof
Nowy(a) na forum


Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 1
Wysłany: Czw Wrz 24, 2015 05:58

Zależy gdzie chcesz zorganizować konferencje jeśli w hotelu to faktycznie oni zajmują się wszystkim ale jeśli chcesz żeby to było na auli uczelnianej, robisz rezerwacje sali, zapraszasz prelegentów, zamawiasz tłumaczenia symultaniczne Dodatkowo zajmujesz się promocją typu plakaty, ulotki, zaproszenia.

Podpis użytkownika:
   
bekos
Gość
Wysłany: Pon Lis 23, 2015 08:07

To nie jest bardzo wymagający temat, ale bez doświadczenia może generować wiele problemów. Istnieją usługi w ramach których cała konferencja jest organizowana przez zewnętrzną firmę - http://www.konferental.pl...cja-konferencji I wtedy jakby odpowiedzialność przekazujecie na innych, ale i tak wszystko pójdzie na wasze konto.

Podpis użytkownika:
   
Ajlar
Początkujący


Dołączyła: 27 Mar 2016
Posty: 51
Wysłany: Nie Kwi 24, 2016 14:18

Prosze bardzo - ciekawe info na temat http://hotelstyl70.pl/blo...kolenie-firmowe - moze Ci sie przyda?

Podpis użytkownika:
   
pawlooo
Nowy(a) na forum


Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 2
Wysłany: Czw Maj 12, 2016 10:16

organizując konferencję warto mieć wszystko już zaplanowane - hotel, obsługę, odpowiedni termin a także tłumacza jeśli mamy gości z zagranicy - usługi translatorskie na tego typu okazje oferuje biuro tłumaczeń z Warszawy ABC Tłumaczenia

Podpis użytkownika:
   
Ajlar
Gość
Wysłany: Czw Cze 16, 2016 12:50

Hej, a patrzyles moze na portal http://www.prokonferencje.pl/ ? Zajrzyj - maja tam napraewde ciekawe porady odnosnie organizowania szkolen/konferencji, oraz baze miejsc z Wawy i okolic, w ktorych mozna zorganizowac konferencje. Wszystko fajnie rozpisane, opisane, sfotografowane.

Podpis użytkownika:
   
moro
Nowy(a) na forum


Dołączyła: 15 Gru 2015
Posty: 24
Wysłany: Sro Sie 10, 2016 10:40

W tym poradniku: http://gogdynia.pl/sala-k...z-ja-w-5-minut/ masz opisane jak teraz najłatwiej znaleźć sale na konferencję, szkolenie itd. Generalnie myślę, że nie powinien to być wielki problem.

Podpis użytkownika:
   
krajj33d
Nowy(a) na forum


Dołączył: 10 Sie 2016
Posty: 1
Wysłany: Sro Sie 10, 2016 18:51

Jeśli szukacie ciekawych miejsc gdzie moglibyście zorganizować bardzo dobrą imprezę firmową to zobaczcie na http://www.quest-room.pl/ niesamowita forma rozrywki w pokojach zagadek, dobra zabawa gwarantowana lub zwrot kosztów !

Podpis użytkownika:
   
kornik
Początkujący


Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 62
Wysłany: Czw Gru 29, 2016 13:40

Jeśli szukacie sali na konferencje to zajrzyjcie na https://www.salerezerwacje.pl/miasto/krakow . Z tego, co wiem maja sale różnej wielkości rozmieszczone w wielu miastach w kraju.

Podpis użytkownika:
   
lubinka
Bywalec


Dołączył: 13 Cze 2016
Posty: 152
Wysłany: Wto Sty 10, 2017 11:06

Dokładnie, poszukaj takiej firmy albo wybierz konkretny hotel ;)

Podpis użytkownika:
   
sylwia879
Gość
Wysłany: Pią Kwi 07, 2017 16:08

ja proponuje Ci wynajac duza powieszchnie i wynajac meble i sprzet bo to szybko pozwoli Ci znalesc lepsze miejsce niz sale ktore Cie ogrnancza ilosciowo, ja mialam przyjemnosc pracowac z firma imperialart i od nich wypozyczac te rzeczy, swietnie sie spisali

Podpis użytkownika:
   
roxi
Nowy(a) na forum


Dołączyła: 24 Kwi 2017
Posty: 5
Wysłany: Pon Maj 08, 2017 09:35

Określ liczbę uczestników i stosownie do niej zarezerwuj salę. To ważne, bo może sie okazać, że w interesującym Cię terminie nie ma wolnego nic sensownego. Niekonieczne musi to być sala konferencyjna w sensie stricte, ostatnio brałam udział w konferencji Lean we Wrocławiu zorganizowanej przez LMCG (lmcg.com.pl) w sali kina Helios. Też można :)

Podpis użytkownika:
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2  
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do:  
Please enable / Proszę włączyć JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Posty na Forum są własnością ich autorów - redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść postów.