forum LUBIN pl Strona Główna
Współpraca: eLubin.pl forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
FAQSzukajUżytkownicyGrupyProfilRejestracjaZalogujDodaj do ulubionych!Startuj z nami!Współpraca/reklamaKontakt
forum LUBIN pl Strona Główna » Nasze miasto - Lubin » Hydepark » Telefony komórkowe Poprzedni temat :: Następny temat
Telefony komórkowe
Autor Wiadomość
olubin
Bywalec


Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 284
Wysłany: Sob Maj 14, 2016 21:15

Ja zmieniam telefon co dwa, trzy lata. Zazwyczaj po tym czasie smartfony zaczynają się wieszać etc.

Podpis użytkownika:
   
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 14073
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Sob Maj 28, 2016 15:37

Podczas ładowania telefonu przestępcy mogą wykraść nasze dane


Smartfony mogą zostać zhakowane podczas ładowania ich przy użyciu standardowego przewodu USB podłączonego do komputera – tak wynika z eksperymentu przeprowadzonego przez badaczy z Kaspersky Lab. Eksperci oceniają, jaki może być wpływ takiego incydentu na bezpieczeństwo danych i prywatności posiadaczy smartfonów.




Gdy podłączamy telefon do publicznej stacji ładowania (np. na lotnisku, w kawiarni, galerii handlowej itp.), raczej nie zastanawiamy się, czy ma to wpływ na bezpieczeństwo naszego urządzenia i przechowywanych w nim danych? Czy myślimy o tym, jakie dane przekazuje nasz smartfon takiej stacji ładowania? Problem ten zaciekawił badaczy z Kaspersky Lab, którzy przeprowadzili eksperyment, aby znaleźć odpowiedzi na te pytania.

W ramach badania eksperci przetestowali wiele smartfonów działających pod różnymi wersjami systemu Android i iOS, aby dowiedzieć się, jakie dane urządzenie przesyła na zewnątrz, kiedy jest podłączone do komputera PC lub Mac w celu naładowania baterii. Wyniki testów pokazują, że urządzenia mobilne ujawniają komputerowi całą litanię danych podczas tzw. "uścisku dłoni" (procesu "przywitania się" pomiędzy urządzeniem a komputerem PC/Mac, do którego jest podłączone) obejmujących: nazwę urządzenia, producenta, typ, numer seryjny, informacje dotyczące oprogramowania układowego (tzw. firmware), informacje dotyczące systemu operacyjnego, systemu plików, listę plików oraz identyfikator procesora. Ilość danych wysłanych podczas uścisku dłoni różni się w zależności od urządzenia mobilnego oraz komputera, ale każdy smartfon przesyła ten sam podstawowy zestaw informacji, łącznie z nazwą urządzenia, producenta, numerem seryjnym itd.

Obecnie, gdy smartfony niemal nieustannie towarzyszą swoim właścicielom, urządzenia te pełnią rolę unikatowego identyfikatora dla każdej osoby trzeciej, która może być zainteresowana gromadzeniem i późniejszym wykorzystaniem takich danych. Nie byłoby żadnego problemu, gdyby z telefonu podłączonego do nieznanego komputera lub urządzenia ładującego osoba atakująca mogła zebrać jedynie kilka unikatowych identyfikatorów.

Już w 2014 r. podczas konferencji Black Hat przedstawiono koncepcję zakładającą, że telefon komórkowy może zostać zainfekowany szkodliwym oprogramowaniem w wyniku podłączenia go do fałszywej stacji ładowania. Teraz, po dwóch latach od ogłoszenia tej koncepcji, eksperci z Kaspersky Lab odtworzyli eksperyment bez użycia specjalistycznej wiedzy czy narzędzi. Przy użyciu jedynie zwykłego komputera PC oraz standardowego kabla USB i wyposażeni w zestaw poleceń (dostępnych w internecie), zdołali ukradkiem zainstalować w smartfonie aplikację. Oznacza to włamanie się do smartfona bez wykorzystania do tego celu szkodliwego oprogramowania.

Incydenty, w których dokonano kradzieży danych z urządzeń mobilnych podłączonych do komputera, zostały już odnotowane w 2013 r., w ramach kampanii cyberszpiegowskiej Czerwony październik. Również ugrupowanie Hacking Team wykorzystało połączenie z komputerem w celu zainfekowania urządzeń mobilnych szkodliwym oprogramowaniem. Oba te ugrupowania cyberprzestępcze znalazły sposób, aby wykorzystać rzekomo bezpieczną wymianę danych pomiędzy smartfonem a komputerem PC, do którego był podłączony. Sprawdzając dane identyfikacyjne uzyskane z podłączonego urządzenia, atakujący zdołali zidentyfikować, jaki model urządzenia wykorzystywała ofiara, oraz przeprowadzić swój atak przy użyciu określonego szkodliwego kodu. Nie byłoby to tak łatwe do wykonania, gdyby smartfony nie wymieniały automatycznie danych z komputerem PC po połączeniu się z portem USB.

Czytaj więcej na http://mobtech.interia.pl...ampaign=firefox

Podpis użytkownika:
   
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 14073
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Pią Lip 29, 2016 12:22



Obowiązkowa rejestracja kart prepaid niedługo stanie się faktem. Warto wiedzieć już teraz, czego od użytkowników usług telekomunikacyjnych oczekują przepisy, a także jakie bonusy za rejestrację kart SIM przewidzieli operatorzy.

Konieczność rejestracji kart SIM to pokłosie nowej ustawy antyterrorystycznej. Już niedługo każda karta prepaid będzie musiała zostać przypisana do klienta – podobnie jak w krajach takich jak Niemcy lub Francja.

Koniec anonimowych kart SIM w Polsce

Do tej pory można było kupić kartę SIM w każdym kiosku tak jak paczkę gum do żucia. Niedługo będzie to znacznie bardziej utrudnione, a kupując nową kartę trzeba będzie podać imię, nazwisko, numer PESEL i złożyć swój podpis. Sprzedawca ma dane przekazać do operatora, a ten musi informacje składować.

Obowiązek rejestracji kart prepaid dotyczy także obecnych już na rynku kart. Wszystkie osoby, które korzystają z anonimowego prepaida, będą musiały go zarejestrować na swoje nazwisko – bezpośrednio u operatora lub np. w banku, jeśli informacje przekazane przez portal bankier.pl się potwierdzą.

Podpis pod wnioskiem i rozdawanie kart prepaid.

Więcej: http://www.spidersweb.pl/...cji-numeru.html

Podpis użytkownika:
   
Moska90
Nowy(a) na forum


Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 25
Wysłany: Nie Sie 21, 2016 11:00

Przydatne rzeczy, faktycznie warto je wykorzystać. Ja od siebie dodam jeszcze informacje o tym, jak najlepiej dbać o swój smartfon w codziennym użytkowaniu. Faktem jest, że każdego dnia sprzęt narażony jest na zniszczenie, więc powinno się zabezpieczyć go poprzez http://kraktrade.pl/212-pokrowce-etui-futeraly To daje dużo spokoju i pewność, że taki smartfon przetrwa przez długi czas.

Podpis użytkownika:
   
olubin
Bywalec


Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 284
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 08:58

Moim zdaniem ta obowiązkowa rejestracja za wiele nie zmieni... No ale zobaczymy...

Podpis użytkownika:
   
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 14073
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Wto Sie 30, 2016 16:50

Tomasz Kalita o glejaka obwinia komórkę. "Odbierałem 150 rozmów dziennie". Czy telefony są rakotwórcze?




Mówiąc o przyczynach swojej choroby, Tomasz Kalita stwierdził, że glejak mógł rozwinąć się od nadużywania telefonu komórkowego. Jak mówił w rozmowie z "Faktem", bywało, że słuchawkę do ucha przykładał po 150 razy dziennie. Chociaż uważa się, że rak to problem głównie starszych osób, ten rodzaj nowotworu coraz częściej diagnozowany jest u osób przed 40-tką. Czy rzeczywiście ma to związek z uzależnieniem naszego pokolenia od komórek?

Nie trzeba być rzecznikiem SLD, żeby dobrze poznać ten styl życia. Komórka ciągle przy uchu, na głowie mnóstwo rzeczy do zrobienia. Czasu żeby odpocząć nie ma, a wyspanie to wspomnienie z odległej przeszłości. Właśnie to miało doprowadzić Kalitę do raka.

Więcej: http://natemat.pl/188657,...jestes-narazony

Podpis użytkownika:
   
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 14073
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Pon Wrz 05, 2016 13:39

T-Mobile pod lupą UOKiK. Operator domyślnie aktywował płatne usługi



Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciw T-Mobile Polska w związku z usługami "Granie na Czekanie"/"Szafa Gra" oraz "Prenumerata"; wątpliwości wzbudził brak uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na uruchomienie dodatkowo płatnych usług - poinformował Urząd.

"Granie na Czekanie"/"Szafa Gra" to usługa świadczona przez T-Mobile Polska polegająca na odtwarzaniu utworów muzycznych podczas czekania na połączenie. Spółka oferuje także serwis pod nazwą "Prenumerata", w ramach którego konsument otrzymuje dostęp do informacji oraz serwisów rozrywkowych. Przez okres promocyjny korzystanie z tych usług jest bezpłatne.

Jak podał UOKiK w komunikacie, we wszczętym postępowaniu zakwestionowano praktykę przedsiębiorcy polegającą na braku wyraźnej zgody konsumentów na dodatkowo płatne usługi. Według Urzędu może to być sprzeczne z przepisami ustawy o prawach konsumenta, które mówią, że przedsiębiorca ma obowiązek uzyskać wyraźną zgodę konsumenta na każdą dodatkową płatność wykraczającą poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne przedsiębiorcy najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową.

Z informacji zebranych przez UOKiK wynika, że spółka domyślnie aktywuje serwisy przy zawarciu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych lub na skutek doładowania konta. Konsument, który sam nie zrezygnuje z serwisów (np. poprzez wysłanie SMS lub kontakt z Biurem Obsługi Abonenta) zobowiązany jest do ponoszenia dodatkowych kosztów, pomimo że podczas zawierania umowy nie był proszony o zgodę na dodatkowe płatności.

UOKiK przypomniał, że zgodnie z ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów w efekcie prowadzonego postępowania administracyjnego Prezes Urzędu może wydać decyzję zakazującą stosowania praktyki naruszającej prawa słabszych uczestników rynku oraz nałożyć karę pieniężną w wysokości do 10 proc. obrotu osiągniętego w roku poprzedzającym rok nałożenia kary. W wydawanych decyzjach Prezes UOKiK może również określić środki usunięcia trwających skutków bezprawnej praktyki przedsiębiorcy.

źródło: http://wgospodarce.pl/inf...l-platne-uslugi

Podpis użytkownika:
   
Ewoszik
Nowy(a) na forum


Wiek: 24
Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią Wrz 16, 2016 14:51

Ja raczej długo trzymam telefon dany. Głównie nie latam w tej kwestii za nowinkami technicznymi

Podpis użytkownika:
   
kociszcze
Bywalec


Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 184
Wysłany: Czw Wrz 22, 2016 15:04

Ja swój obecny telefon mam już trzy lata i jest to mój pierwszy w życiu tak w ogóle (a mam już prawie trzydziestkę).

Podpis użytkownika:
   
olubin
Bywalec


Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 284
Wysłany: Czw Wrz 29, 2016 11:47

To późno miałeś pierwszy telefon. Teraz już kupuje się je nawet dzieciakom.

Podpis użytkownika:
   
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 14073
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Pon Paź 10, 2016 19:33

Komentarze:

mix4

Play ma zasięg 4 sieci. Także zanim zaczniecie narzekać, że musicie wchodzić na najbliższe drzewo by móc złapać jedną kreseczkę robicie takie coś, na przykładzie Android 6.0 Ustawienia -> Ust. sieci komórkowej -> Operatorzy sieci -> i wybieracie ten nadajnik, do którego macie najbliżej. Do tego ustawiacie sieć na 2G w moim przypadku i voila, mam cały czas wszystkie krechy. Póki co jestem zadowolony z Play, niestety konkurencja ze strony tych największych nie ma sensownej czy rewolucyjnej oferty, godni uwagi są tylko mniejsi gracze. O LTE się nie wypowiadam, nie korzystam.

------------------

Kwalimir

@Vegost: Napisałem bo nie rozumiem w czym problem, ja u siebie z zasięgiem nie mam żadnych, a gdy jestem w jakimś miejscu gdzie zasięgu nie ma to w zasadzie o tym nie myślę bo telefon sam przełączy na najlepszy nadajnik innego operatora, więc pisanie o kiepskim zasięgu w przypadku Play jest dla mnie dziwne.

========================

Play zabrał im wszystkim. Wielka trójka telekomów nie potrafi już nic ciekawego zaoferować?




Czterech głównych operatorów sieci komórkowych w Polsce prowadzi zaciętą walkę o klienta. Wystarczy włączyć telewizor, radio czy przejrzeć Internet, by otrzymać sporą dawkę reklam zachęcających do wybrania Orange, Plusa, T-Mobile czy Play. Najlepiej wyszedł na tym Play, w trzecim kwartale wręcz deklasując pozostałych dużych graczy.

Według wydanego przez Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) raportu – ponad 455 tys. numerów zostało przeniesionych pomiędzy operatorami w trzecim kwartale tego roku. W samym wrześniu ponad 163 tys. numerów zmieniło operatora, to wynik o prawie 30 tys. lepszy niż w lipcu.

Powody do zadowolenia ma Play. Fioletowy operator stracił 100 tys. numerów, ale zyskał ponad 192 tys. nowych, co pozwoliło mu zakończyć kwartał ze świetnym na tle konkurencji wynikiem – 92 tys. nowych numerów. Na drugiej pozycji znalazł się Orange – 111 tys. oddanych i 110 tys. pozyskanych numerów.

Zauważalnie gorzej wypadła pozostała dwójka dużych operatorów. Plus zdobył niby 69 tys. numerów, ale przy tym stracił 103 tys., kończąc kwartał z wynikiem 33 tys. utraconych numerów. Stawkę zamyka T-Mobile z całkowitą stratą ponad 74 tys. numerów.

Co ciekawe, trzeci kwartał należy do Play, ale biorąc pod uwagę wszystkie usługi, to na dalszych miejscach zabrakło pozostałych największych operatorów. Drugie miejsce należy do Virgin Mobile, a na kolejnej pozycji znalazła się Netia.

Więcej: http://www.dobreprogramy....News,76752.html

Podpis użytkownika:
   
KamiLos09
Nowy(a) na forum


Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 3
Wysłany: Sro Paź 12, 2016 22:21

Oooo pierwsze słyszę o takim syndromie, no ale fakt, fakt coś w tym jest ...

Podpis użytkownika:
   
jopek91
Nowy(a) na forum


Wiek: 26
Dołączył: 16 Paź 2016
Posty: 3
Wysłany: Nie Paź 16, 2016 16:46

olubin napisał/a:
To późno miałeś pierwszy telefon. Teraz już kupuje się je nawet dzieciakom.


I to jest najgorsze co można zrobić. Jak 5-10 letnie dziecko może mieć telefon? Po co? Chyba że do kontaktu z rodzicem - ok, ale wtedy sie kupuje taką zwyklą nokię za 40zł. Sam mam taką nokię (nówka) za 39zł :) Nie ma nawet aparatu foto, ani mmsów, ani nic. Tylko dzwoni.

Podpis użytkownika:
Pozdrawiam
   
NEVIL
Przyjaciel Forum
NEVIL



Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 14073
Skąd: LUBIN
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Wto Paź 18, 2016 13:29

Jak (nie)korzystać z telefonu, czyli telefoniczny savoir vivre.




Większość z nas dziś nie wyobraża sobie życia bez telefonu. Służy nam on do komunikacji prywatnej i zawodowej, jest współczesnym centrum rozrywki, narzędziem pozyskiwania informacji czy organizerem. Często jednak korzystamy z niego w taki sposób, w jaki nie powinniśmy. Poznajmy zatem kilka zasad używania smartfona.

Wielozadaniowość komórek uzależniła nas od nich. Korzystamy z telefonu w każdej wolnej chwili wysyłając sms-y, ściągając pocztę czy przeglądając wiadomości. Dzwonimy do współpracowników, rodziny, robimy zdjęcia i aktualizujemy listy zakupów. Komunikujemy się ze światem, ale i świat komunikuje się z nami – otrzymujemy powiadomienia z mediów społecznościowych czy aplikacji… i jak tu co chwilę na niego nie zerkać? W pewnych sytuacjach mimo wszystko, powinniśmy się od tego powstrzymać.

Spotkania towarzyskie – odebrać czy nie odebrać?

Złym obyczajem jest korzystanie z komórki w trakcie spotkania ze znajomym, grupą przyjaciół, a nawet z rodziną, bo to im powinniśmy poświęcić nasz czas i uwagę. Jeśli zatem podczas takiej sytuacji nasz smartfon zadzwoni, przyjdzie do nas sms lub otrzymamy jakiekolwiek inne powiadomienie, należy je zignorować. Wyjątkiem są naprawdę pilne sprawy oraz sytuacje kiedy wiemy, że czekamy na ważny telefon i wcześniej o tym uprzedzimy. Wówczas przepraszamy, odchodzimy na bok i najszybciej jak to możliwe kończymy rozmowę z osobą po drugiej stronie słuchawki. Dobrze jeśli wytłumaczymy dzwoniącemu zastałą sytuację i powiemy, że oddzwonimy po spotkaniu. Korzystanie z komórki w inny, nieuzasadniony sposób, nie powinno mieć miejsca. W przeciwnym wypadku, dajemy do zrozumienia osobom, z którymi się spotkaliśmy, że ich towarzystwo nie jest dla nas wystarczające. Najlepiej więc w ogóle w takich okolicznościach wyciszyć telefon, żeby nas nie rozpraszał. Nie zostawiajmy go również w zasięgu naszego wzroku, np. na stole. Chwytając w towarzystwie za smartfon lub nawet na niego zerkając, budujemy barierę między nami a otoczeniem.

Twój smartfon „na mieście”

Obowiązek wyłączenia telefonu podczas wizyty w kinie, teatrze, galerii czy kościele wydaje się oczywisty, jednak wiele osób wciąż o tym zapomina. Dźwięk komórki w miejscach użyteczności publicznej nie tylko świadczy o braku kultury, ale przede wszystkim przeszkadza innym. Odpisywanie na wiadomości tekstowe i surfowanie po internecie również jest niewskazane. Nawet jeśli wyciszymy dźwięk telefonu, światło ekranu w zaciemnionej sali teatru czy kina wciąż będzie dokuczać osobom siedzącym obok nas. Podobnie w przypadku zajęć czy zebrań służbowych. Wbrew pozorom, zachowania takie są widoczne z perspektywy prowadzącego, który nawet jeśli nie zwróci nam uwagi, wyrobi sobie na nasz temat określoną opinię.

Podróżowanie komunikacją miejską sprzyja korzystaniu z komórki. O ile większość spraw, jakie możemy przez nią załatwić w tym czasie nie powinna przeszkadzać innym pasażerom, o tyle głośne odtwarzanie materiałów wideo czy konwersacja już tak. Jeśli mamy potrzebę rozmowy, ograniczymy ją do minimum lub prowadźmy po cichu, a muzyki czy filmów słuchamy zakładając słuchawki na uszy.

Na wszystko jest czas

To kiedy używamy telefonu na własne potrzeby jest sprawą indywidualną, ale kiedy włączamy w to inne osoby, powinniśmy przestrzegać kilku zasad. Służbowe rozmowy należy przeprowadzać w godzinach pracy rozmówców, najlepiej między 9:00 a 17:00. Na tej płaszczyźnie sms-y nie są wskazane, chyba że założenia współpracy wskazują inaczej. Kontakty prywatne zależą oczywiście od naszych relacji z daną osobą – najlepiej jednak dzwońmy, piszmy czy czatujmy między 8:00 a 21:00, natomiast w weekendy nie budźmy nikogo przed 10:00. Obowiązuje też pewna zasada zwrotna – jeśli to z nami ktoś się skontaktuje, wypada żeby wiadomość zwrotna trafiła do niego w przeciągu jednego dnia.

Cisza na łączach


Zgodnie z zasadami savoir vivre, dzwoniąc w sprawach służbowych, po usłyszeniu piątego sygnału w słuchawce, powinny się rozłączyć. Nie należy dzwonić w nieskończoność. Po kilkunastu minutach możemy ponowić próbę, nagrać się na pocztę głosową jeśli jest taka możliwość lub napisać wiadomość sms z informacją, że czekamy kontakt w danej sprawie. Osoba odbierająca telefon również nie powinna z tym zwlekać – unikniemy w ten sposób zbędnego problemu z oddzwanianiem.

Co z kolei jeśli prowadzona już rozmowa została przerwana? W takim wypadku zawsze oddzwania osoba, która wykonała telefon w pierwszej kolejności. Próby dodzwonienia się do siebie nawzajem – zajęte łącze i sms-y z powiadomieniami, mogą okazać się bardzo irytujące.

Kiedy dzwonić, a kiedy wysłać sms?

Polacy kochają sms-y! Codziennie odbiera je 80%, a wysyła 73% osób. Cieszą się taką popularnością, bo są narzędziem prostym, tanim i dzięki nim szybko możemy się skomunikować z każdego miejsca, bez konieczności np. łączenia z internetem – mówi Daniel Zawiliński, ekspert z Platformy SerwerSMS.pl, która zajmuje się wykorzystaniem sms-ów w biznesie czy działalności kulturalniej. Najczęściej piszemy wiadomości podczas podróży, leżąc w łóżku czy stojąc w kolejce. Potwierdzamy wówczas spotkania, poruszamy sprawy bieżące, np. zakupy, składamy życzenia, czy po prostu podtrzymujemy kontakt z bliskimi – tak odpowiadali ankietowani w przeprowadzanym przez nas badaniu „Komunikacja SMS w Polsce 2015”. – dodaje Zawiliński.

Są jednak kwestie, które powinniśmy załatwiać osobiście lub telefonicznie. Przykładem może być chęć doprecyzowania szczegółów jakiejś sprawy, czy przekazanie naprawdę ważnej osobistej bądź służbowej wiadomości. Jeśli zamierzamy rozmawiać o tym z kimś w trybie głośnomówiącym, koniecznie uprzedźmy o tym rozmówcę.

Jak Cię słyszą tak Cię…

Dzwonek, czy tego chcemy czy nie, jest postrzegany jako element upodobań, a więc rzutuje na odbiór naszej osobowości. Najlepiej, jeśli nie budzi on wyjątkowych emocji, jest stonowany i o dźwięku wzrastającym – unikajmy takich, które mogą postawić nas, czy tym bardziej osoby będące w pobliżu na równe nogi. Przemyśleć powinniśmy również sygnał sms i tzw. „czasoumilaczy”. Szczególnie w przypadku tych drugich warto pamiętać, że gusta muzyczne są różne, a zasłyszana melodia powinna nastrajać do rozmowy pozytywnie, a nie np. już na wstępie irytować.

Ku pamięci

Wspólne spotkania sprzyjają… selfie! Nikogo nie dziwią już takie pamiątkowe zdjęcia, jednak nie każdy może zgodzić się z nami w kwestii ich wykorzystania. Jeśli planujemy publikację fotografii na portalach społecznościowych, powinniśmy spytać o zgodę każdego, kto się na niej znalazł. Analogicznie powinniśmy postąpić w przypadku podpisywania czy oznaczania zdjęć. Pamiętajmy w tej sytuacji o jeszcze jednej sprawie – opublikowaniem ich zajmijmy się dopiero wówczas, gdy się pożegnamy.

Wprowadzenie w życie powyższych zaleceń nie wymaga od nas wyrzeczeń – co najwyżej odrobinę silnej woli. Chyba, że ktoś woli dać się smartfonowi zniewolić!

źródło: http://elubin.pl/magazyn/...y-savoir-vivre/

Podpis użytkownika:
   
Droewik
Nowy(a) na forum


Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 4
Wysłany: Wto Paź 18, 2016 14:31

Zazwyczaj zmieniam telefon raz na ruski rok - nie mam potrzeby latać za nowinkami technicznymi

Podpis użytkownika:
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 8 z 10  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do:  
Please enable / Proszę włączyć JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Posty na Forum są własnością ich autorów - redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść postów.