forum LUBIN pl Strona Główna
Współpraca: eLubin.pl forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
FAQSzukajUżytkownicyGrupyProfilRejestracjaZalogujDodaj do ulubionych!Startuj z nami!Współpraca/reklamaKontakt
forum LUBIN pl Strona Główna » Nasze miasto - Lubin » Polityka miasta » LUBIN W ŚMIECIACH!!!!!!! Poprzedni temat :: Następny temat
LUBIN W ŚMIECIACH!!!!!!!
Autor Wiadomość
knight-rider
[Usunięty]


 Wysłany: Sob Mar 26, 2005 12:24

jakis tydzień temu jechałem autobusem lini nr 7 i co?

a no jadąc M.S. Curie w stronę osiedla Polnego mijając przystanek koło stadionu co widze??

S.Y.F. jeden wielki smietnik na trawnikach i jego okolocach.

apeluje do władz tego Miasta, zróbcie coś z tym, przecierz jest tyle bezrobotnych, na pewno znajdzie sie wielu chętnych d prac społeczynch lub coś w tym stylu.
Śnieg juz stopniał i krajobraz zielonych terenów nie zachęca np.: do posiedzenia w parku na ławeczce.

Pięknie mamy widok jak się wjeżdża do Lubin od strony Polkowic, nie ma co ;]

zaraz ruszam z aparatem na miasto.

Podpis użytkownika:
Alien
Przyjaciel Forum


Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 1526
Skąd: Lubin
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Sob Mar 26, 2005 12:35

...No rzeczywiście mógłby się za to ktoś wziąść... sam niestety wiem jak to wygląda przykry widok...:( ale ludzie też powinni sami o to dbać...gdyby wszyscy wyżucali śmieci tam gdzie trzeba było by czysto i przyjemnie:) a tak... :(

Podpis użytkownika:
... Produkcja zbyt wielu użytecznych rzeczy prowadzi do wytworzenia zbyt wielu bezużytecznych ludzi...
vendro
Maniak



Dołączył: 02 Lip 2004
Posty: 1918
Skąd: Lubin
Wysłany: Sob Mar 26, 2005 12:35

knight-rider, chcemy foto-relacje ! :D

Podpis użytkownika:
knight-rider
[Usunięty]


Wysłany: Sob Mar 26, 2005 20:37

oto fotki:
( wszystkie pochodzą z dnia dzisiejszego tj. 26.03.2005)

Podpis użytkownika:
Kryzbi
Przyjaciel Forum



Wiek: 29
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 1377
Wysłany: Sob Mar 26, 2005 20:57

Ten kto robił te zdjęcia to niech sobie przyjedzie lub przyjdzie na ustronie koło garaży niedaleko tej górki koło przedskola... tam to jest syf..... same toxyny :P szkoda gadać....a kogo to jest wina ?! odpowiedz jest prosta... chyba znacie odpowiedz :P

Podpis użytkownika:
vendro
Maniak



Dołączył: 02 Lip 2004
Posty: 1918
Skąd: Lubin
Wysłany: Sob Mar 26, 2005 20:58

heh no poprostu super, widac ze sluzby porzadkowe dzialaja :D
moze zaprosimy do tego topicu prezydenta? :>

Podpis użytkownika:
andros
Przyjaciel Forum


Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 9050
Skąd: Lubin
Wysłany: Nie Mar 27, 2005 20:16

Na poczatku wiosny w miastach zawsze jest tak fatalnie pod względem czystości... :| Wiadomo, śnieg przykrywał wszystkie brudy i nie "biły" one po oczach... Teraz to inna sprawa... :szok:
Myślę, że dobrym pomysłem jest zaproszenie Prezydenta na to forum. 8) Co prawda nie obiecywał, że w mieście będzie czysto, ale przecież to takie oczywiste, że inaczej nie może być... :mrugniecie:
A kto, jak nie Prezydent ma wszelkie dane by sprawić, żeby tak było...? :pomysl:

Podpis użytkownika:
Alien
Przyjaciel Forum


Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 1526
Skąd: Lubin
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Nie Mar 27, 2005 20:17

To jest naprawde straszne co się dzieje pod względem czystości tego miasta...dzisiaj znów spacerowałem i co chwile syf...co to jest za przyjemność "żyć na śmieciach" :( :|

Podpis użytkownika:
... Produkcja zbyt wielu użytecznych rzeczy prowadzi do wytworzenia zbyt wielu bezużytecznych ludzi...
andros
Przyjaciel Forum


Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 9050
Skąd: Lubin
Wysłany: Nie Mar 27, 2005 20:22

A jak jest w okolicy Urzędu Miasta? :obled:

Podpis użytkownika:
PoLa
Bywalec



Wiek: 28
Dołączyła: 26 Mar 2005
Posty: 132
Skąd: Lubin
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Nie Mar 27, 2005 20:50

zgadzam się... Lubin wygląda potwornie... szczególnie po zimie. Wszędzie śmieci! pod każdą ławką, drzewem... wszędzie... DROGA PRZEZ LAS... a po bokach... między drzewami WSZĘDZIE ŚMIECI!

to jest smutne...

proszę was... starajcie się nie wyrzucać nawet papierka po gumie na chodnik... jeśli każdy z nas wrzucać wszystko do śmietnika nie byłoby na ulicach takiego chlewu. Przecież wstyd jest zaprosić kogoś w odwiedziny... ja brzydzę siępójść na spacer... wiosenny. BO WSZĘDZIE SĄ ŚMIECI.

TRZEBA COŚ Z TYM ZROBIĆ...

(swoją drogą... bardzo mądry post... może komuś otworzy to oczy :])

Podpis użytkownika:
"Dopomóż dzisiaj odchodzącym chwilom, by jutro były warte wspomnień."
vendro
Maniak



Dołączył: 02 Lip 2004
Posty: 1918
Skąd: Lubin
Wysłany: Nie Mar 27, 2005 21:09

andros, przechodzilem tamtedy ostatnio (juz sniegu nie bylo) i z tego co pamietam, to smieci nei bylo... :lol:

Podpis użytkownika:
Ostatnio zmieniony przez vendro Sro Mar 30, 2005 12:11, w całości zmieniany 1 raz
nezka4a7
Bywalec



Dołączyła: 27 Sty 2005
Posty: 144
Skąd: gotham city
Wysłany: Nie Mar 27, 2005 21:24

e tam narzekacie
tak cała Polska wygląda, prócz centrum warszafki pewnie
to nasz styl jest

Podpis użytkownika:
Kryzbi
Przyjaciel Forum



Wiek: 29
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 1377
Wysłany: Nie Mar 27, 2005 21:27

mam już zrobione fotki z ustronia... naładuje baterie w aparacie i dam je na kompa.. Vendro to jak ja mam Ci je dać ?? :P

Podpis użytkownika:
vendro
Maniak



Dołączył: 02 Lip 2004
Posty: 1918
Skąd: Lubin
Wysłany: Nie Mar 27, 2005 21:46

fotki od Kryzbiego:






// Elektryk: Hehs widze vendro ze pomyslales bo ja juz se wlosy z glowy wyrywam patrzac na transfery na naszym koncie :) Zwracam sie z uprzejma prozba do forumowiczow aby NIE wrzucac wiekszych fotek i zalacznikow do postow bo jak tak dalej bedzie to bede musial zalaczniki powylanczac ... dziekuje i dzieki vendro ze oszczedziles moje wlosy :)

Podpis użytkownika:
Kryzbi
Przyjaciel Forum



Wiek: 29
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 1377
Wysłany: Nie Mar 27, 2005 21:49

troche duże te fotki.. :P sorki że tak mało wyraźne ale ustawiłem w aparacie żeby było najgorsza roździelczośc i żeby flesh słabiej mrygał.. bo mialem słabe baterie w aparacie :P innym razem ustawie wszystko na najlepsze i naładuje baterie na max ;D

Podpis użytkownika:
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 6  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do:  
Please enable / Proszę włączyć JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Posty na Forum są własnością ich autorów - redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść postów.