forum LUBIN pl Strona Główna
Współpraca: eLubin.pl forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
FAQSzukajUżytkownicyGrupyProfilRejestracjaZalogujDodaj do ulubionych!Startuj z nami!Współpraca/reklamaKontakt
forum LUBIN pl Strona Główna » Tematyczne » Pokaż się innym » Tryptyk o tytule "...a łyżka na to..." Poprzedni temat :: Następny temat
Tryptyk o tytule "...a łyżka na to..."
Autor Wiadomość
Dale Cooper
Weteran



Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 883
Skąd: jesteś?
Wysłany: Pon Sie 27, 2007 09:52

Nie ma sprawy. Zawsze chętnie pomagam użytkownikom.

Podpis użytkownika:
www.gitara-online.pl - Alternatywne Forum Gitarowe
   
Soprano
Bywalec



Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 169
Skąd: Lubin
Wysłany: Pon Sie 27, 2007 23:23

pitreo79 napisał/a:
to już coś, jakby coś,to w razie coś na PM(Nie wiem czy poprawnie napisałem jakby coś to GTM proszę o zmiecienie tego coś)


Niestety najblizszy miesiac razem z KADRem szykujemy spory temat (jak do tej pory nasza najwieksza robota), tak wiec bedziemy diablo zajeci. Natomiast pozniej jak najbardziej moglibysmy sobie razem popracowac przy jakims przyjemnym tematem (mamy juz pomysly na kolejna zabawe).

Cytat:
co do wywoływań moich tryptyków to (wstyd się przyznać) jak do tej pory żadnego nie wywołałem nawet w formacie 10x15 choć mam tego kilka, a nawet co do tego z córą co powiesiłem powyżej to żonka już mnie namawia abym zrobił z tego jakiś plakacik do kuchni ;-)


No wlasnie dobrze, ze mamy te zonki bo inaczej wszystko by w kompie zgnilo. Ale bede cie serdecznie namawial na wywolanie tego w jakims A4, raz cobys sobie na scianie zawiesil, dwa ja bym sobie to chetnie popatrzyl. Tylko w miare mozliwosci odpusc sobie Lubin z wywolywaniem.

Cytat:
Z takich większych to tylko raz kiedyś jedno wywołałem(to poniżej, a raczej wydrukowałem w jednej z lubińskich drukarni w formacie A3)wygląda nieźle na scianie w salonie ale wydruk to nie to samo co foto,wogóle mam taką dziwną manie że otwierając plik z aparatu,odrazu go zmniejszam do wymiarów forum foto w którym biorę udział i w takim formacie obrabiam potem niestety żałując że nie robiłem tego w orginalnym formacie tak aby móc te wypociny wywołać, no ale postanowiłem to zmienić i pracować od tej pory tylko na oryginałach i tylko je potem zmniejszać na potrzeby forum :diabelek: :diabelek: :diabelek:


Nie wydruk to zupelnie inna bajka, natomiast faktycznie ja ciagle obrabiam fotki myslac o wywolywaniu, zmniejszam na samym koncu i zapisuje jako kopie.


zankau napisał/a:
Może i byśmy mieli ochotę na sesję, bo właśnie myśleliśmy nad wrzuceniem nowych fotek na naszą stronę, gdyż te są już stare :neutralny:
No tak, z chęcią, ale ja tylko jestem z Lubina. Reszta grupy jest z Bolesławca.
Może któryś z Was ma ochotę popstrykać jakieś fotki na naszym występie w Prochowicach, w tą niedzielę. Zapraszam :wesoly:
Jakby co, to pytać o Żanę :usmiech:



No niestety w niedziele mnie nie bylo, a szkoda bo pewnie bym sie przejechal.
To, ze tylko ty jestes z lubina to raczej nie problem, w koncu boleslawiec to nie koniec swiata, chetnie odwiedzilbym tam paru kumpli :-)


Cytat:
Ciekawa sceneria? Moim skromnym zdaniem, ogień pasuje do jakiś starych budynków. Może jakiś zamek? A wy macie jakieś "wizje" co do scenerii ognia?


No tutaj to temat szeroki jak woda szybko z gory splywajaca. Ja wizji to mam wiele co do scenerii i charakteru jakie mialy by te fotki miec, mysle ze jak juz uporamy sie z aktualna robota mozna by cos pomyslec o jakiejs godnej sesji, nam (KADRowi) tego typu fotki moga byc potrzebne do projektu nad ktorym myslimy, wam (Chimerze) mogly by sie na strone przydac.

A tak btw, gdyby sie jakies konkrety rodzily co do ew. sesji to z kim sie kontaktowac, z toba czy z AgG?

pozdrawiam serdecznie

Podpis użytkownika:
"Dzięki internetowi dowiedziałem się, jak wielu idiotów jest na świecie" - St. Lem 1921-2006
   
zankau
Początkujący



Wiek: 25
Dołączyła: 09 Sie 2007
Posty: 65
Skąd: Lubin
Wysłany: Wto Sie 28, 2007 09:41

Soprano -> Jeżeli chodzi o sesję to kontaktuj sie ze mną :) napisz na gg, najlepiej.
Jeżeli chodzi o scenerię, to w Nowogrodźcu są dość ciekawe ruiny zamku. Albo dość ciekawe wydają mi się zdjęcia w wodzie. Wtedy (chyba) ogień ładnie odbija się w niej, prawda?

Podpis użytkownika:
http://fufuell.blogspot.com/
   
pitreo79
Początkujący



Wiek: 37
Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 81
Skąd: Lubin
Wysłany: Wto Sie 28, 2007 14:29

Cytat:

Niestety najblizszy miesiac razem z KADRem szykujemy spory temat (jak do tej pory nasza najwieksza robota), tak wiec bedziemy diablo zajeci. Natomiast pozniej jak najbardziej moglibysmy sobie razem popracowac przy jakims przyjemnym tematem (mamy juz pomysly na kolejna zabawe).
no to w razie czego wiesz gdzie mnie znaleźć

Cytat:
No wlasnie dobrze, ze mamy te zonki bo inaczej wszystko by w kompie zgnilo. Ale bede cie serdecznie namawial na wywolanie tego w jakims A4, raz cobys sobie na scianie zawiesil, dwa ja bym sobie to chetnie popatrzyl. Tylko w miare mozliwosci odpusc sobie Lubin z wywolywaniem.
wywoływać zacznę napewno tylko właśnie które miejsca byś polecał do wywoływania ?? jeżeli chodzi konkretnie o powiększenia i nie tylko.

i bonusik do posta


pozdro... :aniol: :aniol: :aniol:

Podpis użytkownika:

K100D|DA 18-55|REVUENON 35/2,8|PORST 55/2,8|WELTBLICK 135/2,8|
   
obserwator
Bywalec


Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 157
Skąd: Lubin
Wysłany: Wto Sie 28, 2007 15:22

...wrocławskie Fotocentrum No1 (ul. Odrzańska)- jadą na starych i sprawdzonych Noritsu - i jak trafisz na właściwego człowieka za sterem to dopieści odbitkę, że hej. Ceny za A3 na poziomie 23zł ale przy większych zamówieniach można zejść nawet do 16-17 złotych. Dobrze radzą sobie także u Czarneckiego, obok PEDETU - w stronę rynku.

Podpis użytkownika:
   
pitreo79
Początkujący



Wiek: 37
Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 81
Skąd: Lubin
Wysłany: Pon Paź 29, 2007 21:03


Podpis użytkownika:

K100D|DA 18-55|REVUENON 35/2,8|PORST 55/2,8|WELTBLICK 135/2,8|
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do:  
Please enable / Proszę włączyć JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Posty na Forum są własnością ich autorów - redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść postów.