forum LUBIN pl Strona Główna
Współpraca: eLubin.pl forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
FAQSzukajUżytkownicyGrupyProfilRejestracjaZalogujDodaj do ulubionych!Startuj z nami!Współpraca/reklamaKontakt
forum LUBIN pl Strona Główna » Nasze miasto - Lubin » Lubin w si@ci » KAMNET - uzywal ktos ? Poprzedni temat :: Następny temat
KAMNET - uzywal ktos ?
Autor Wiadomość
ludzik
Nowy(a) na forum



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 14
Skąd: lubin
Wysłany: Pon Lip 02, 2007 08:35

Pytanie jak w temacie :) . Slyszalem ze po upadku COMTEL'u przejal to ktos. Uzywa ktos tego ? Chodzi to lepiej niz COMTEL ? Zastanawiam sie czy sa konkurencja dla NASY u ktorej teraz siedze na kabelku :)

Aha - dodam tylko ze bylem klientem COMTEL'u i powiem szczerze ze gorszego dna nie widzialem. Jak KAMNET dziala tak samo to zycze powodzenia uzytkownikom.

Podpis użytkownika:
   
kamoo
Nowy(a) na forum


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 3
Skąd: Lubin
Wysłany: Sro Wrz 19, 2007 01:22

Witam. Jestem właścicielem KAMNETu. Nie będe zachwalał własnej sieci ale zachęcam do tego klientów. To prawda że przejełem upadającą sieć COMTEL ale proszę nie łączyć braku profesjonalizmu ze moją siecią. Została gruntownie zmodernizowana i dalej pracujemy nad jej ulepszeniem.

Także ponawiam apel. Proszę pisać swoje opinie i spostrzeżenia.
Pozdrawiam

Podpis użytkownika:
Ostatnio zmieniony przez kamoo Sro Wrz 19, 2007 08:49, w całości zmieniany 1 raz
   
Mgwawe
Nowy(a) na forum


Wiek: 55
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1
Skąd: Obora
Wysłany: Sro Wrz 19, 2007 01:37

Ja korzystam z usług Kamnetu prawie pół roku i nie mam żadnych zastrzeżeń. Co prawda mieszkam w Oborze i nie bardzo się orientuje jak to jest w Lubinie, jednak tutaj nie było żadnych problemów, u mnie jak i u znajomych którzy korzystają również z tej sieci.
Pozdrawiam :)

Podpis użytkownika:
   
urszulkowo
Nowy(a) na forum


Dołączyła: 19 Wrz 2007
Posty: 2
Skąd: Lubin
Osiedle: ustronie
Wysłany: Sro Wrz 19, 2007 06:59

korzystalam z wielu sieci tego typu w legnicy, osobiscie uwazam ze KAMNET w porownaniu do poprzednich jest naprawde super. internecik chodzi bez zastrzezen a w razie problemu zawsze jest fachowa pomoc, czego zyczylabym uzytkownika innych sieci w legnicy :jezyk:

Podpis użytkownika:
   
hashbar
Nowy(a) na forum


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 42
Skąd: Lubin
Wysłany: Sro Wrz 19, 2007 20:54

Również jestem z Obory i korzystam z usług KAMNET . Zgadzam się z urszulkowem ;) u mnie prędkość wieczorami dochodzi do 200 kb ;) w godzinach szczytu 120-150 kb ;) Pozdrawiam ;)

Podpis użytkownika:
   
ludzik
Nowy(a) na forum



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 14
Skąd: lubin
Wysłany: Sro Wrz 19, 2007 20:56

Zenada. Cos mi sie wydaje ze 3 a co najmniej 2 osoby piszace przede mna to ta sama osoba :)
Dziwne ze post byl poruszony ponad 2 mies temu a wszystkie 3 osoby wypowiedzialy sie "przypadkowo" w tym samym czasie. Przypadkowo tez urszulkowo pojawila sie (utworzyla profil) na forum w tym samym czasie co wlasciciel omawianej sieci :) . Normalnie same zbiegi okolicznosci. Wychodzi na to ze firma sama sobie nakreca reklame albo blaga znajomych o pozytywna opinie. No i FAJNO :D . Pwodzonka. Ehhhhh. Rozne sa formy reklamy i autoreklamy :) .
Co do porownania z CONTELEM to widze chociazby w takim dzialaniu podobienstwo.
Pozdro dla forumowiczoof.

Podpis użytkownika:
   
kamoo
Nowy(a) na forum


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 3
Skąd: Lubin
Wysłany: Sro Wrz 19, 2007 21:30

Widze że użytkownik Ludzik ma wątpliwości co do autentyczności tych postów. Nie dziwie się zwłaszcza po przejściach z tamtą siecią. Mam kilku uzytkowników którzy byli w COMTELu i rozmawiałem z nimi więc wiem jak było.
Ja powiem tylko tyle że nie zaglądałem przez wakacje na tą strone. Wczoraj przypadkiem natknełem się na nią (wystarczy w google wpisac kamnet) ;-) Teraz temat będzie śledził na bieżąco...
Co do nagłych postów to wystarczyło w opisie GG podac link do tego tematu.
Uważam że jako dostawca Internetu nie mam się czego wstydzic gdyż usługi świadczone są na wysokim poziomie, a jeśli nie spełniają oczekiwań zawsze jako konsumentowi przysługuje reklamacja. Dalszych niedowiarków zapraszam do skorzystania z okresu próbnego :-)
Pozdrawiam

P.S. sorki za byka :-)

Podpis użytkownika:
Ostatnio zmieniony przez Dale Cooper Czw Wrz 20, 2007 21:33, w całości zmieniany 2 razy
   
urszulkowo
Nowy(a) na forum


Dołączyła: 19 Wrz 2007
Posty: 2
Skąd: Lubin
Osiedle: ustronie
Wysłany: Czw Wrz 20, 2007 10:20

oj Ludzik mylisz sie.
poprostu przez 2 lata korzystalam w legnicy z Bajta na piekarach i Flaschneta w rynku tak wiec mam porownanie. nie wiem jaka byla firma comtel bo za jej dzialalnosci tutaj nie mieszkalam.
tak wiec nie jestem tutaj po to by nakrecac reklame Kamnetu, tylko poprostu chcialam sie wypowiedziec.
pozdro

Podpis użytkownika:
   
dorkasj
Nowy(a) na forum


Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 1
Skąd: lubin
Wysłany: Czw Wrz 20, 2007 12:59

witam. korzystam z usług firmy KAMNET od jej założenia i nie miałam problemów z łączem. jeśli pojawia się najmniejszy problem, na wizytówce, pieczątce itp jest nr tel komórkowego więc kontakt z firmą jest zawsze. problem zostaje rozwiązany natychmiast. nie działa jak sieć COMTELU, przyznaję, że tam nie można było się doprosić usunięcia awarii.. pozdrowienia

//Proszę nie dublować postów/tematów!


Dale Cooper :kosa:

Podpis użytkownika:
Ostatnio zmieniony przez Dale Cooper Czw Wrz 20, 2007 14:25, w całości zmieniany 2 razy
   
sebix
Nowy(a) na forum


Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 8
Wysłany: Sro Lut 17, 2016 14:31

Ja muszę w swojej firmie przesyłać ogromne pakiety danych. Przyznam, że lokalnie tylko Ornet.net.pl był w stanie się wywiązać z założonych przeze mnie parametrów podłączenia internetu. Poza tym zapewniono mnie przy podpisywaniu umowy, że otrzymam standard SLA. U nich jest zatem umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług. Jak się dogadaliśmy w stosunku do działania internetu to tak mi go dostarczają i nie mam właściwie żadnych problemów serwisowych. W regionie lepszego internetu moim zdaniem nie znajdziesz. Większość moich znajomych albo z Ornetu korzysta, albo z mobilnych rozwiązań, ale mobilne się jednak nie opłacają w długiej perspektywie dla przedsiębiorstwa.

Podpis użytkownika:
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do:  
Please enable / Proszę włączyć JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Posty na Forum są własnością ich autorów - redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść postów.