forum LUBIN pl Strona Główna
Współpraca: eLubin.pl forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
FAQSzukajUżytkownicyGrupyProfilRejestracjaZalogujDodaj do ulubionych!Startuj z nami!Współpraca/reklamaKontakt
forum LUBIN pl Strona Główna » Forum » Propozycje i uwagi Poprzedni temat :: Następny temat
Nowe emotki

Czy chcesz nowe emotki na forum?
Tak, potrzebna jest zmiana
37%
 37%  [ 6 ]
Nie, te sa ok
43%
 43%  [ 7 ]
Nie, te sa ok, ale mozna dodac nowe :)
18%
 18%  [ 3 ]
Głosowań: 16
Wszystkich Głosów: 16

Autor Wiadomość
vendro
Maniak



Dołączył: 02 Lip 2004
Posty: 1918
Skąd: Lubin
Wysłany: Sob Lip 23, 2005 10:56

Na prośbę Davinki - ankieta.

Edited (14:12)

Właśnie miałem tu coś dodać i jak pisałemt en temat to zxapomniałem,a le już dodaje.

davinka napisał/a:
(..) bo tutaj nie CHODZI o GLOSOWANIE, tylko o to ze jak ADMINOWI SIE PODOBAJA TE EMOTKI to beda TE KTORE MU SIE PODOBAJA a nie TE ktore wybierze wiekszosc.


(bez komentarza.)

Podpis użytkownika:
Ostatnio zmieniony przez vendro Sob Lip 23, 2005 20:30, w całości zmieniany 5 razy
Kryzbi
Przyjaciel Forum



Wiek: 29
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 1377
Wysłany: Sob Lip 23, 2005 11:03

Nie wiem po co nowe emotki ... mam nadzieje że pozostaniemy przy starych emotkach.

Podpis użytkownika:
Mila
Początkujący



Wiek: 34
Dołączyła: 08 Kwi 2005
Posty: 61
Skąd: Lubin
Wysłany: Sob Lip 23, 2005 13:00

Pełen szacunek dla davinki, ale osobiście uważam że emotki są ok, i nietrzeba ich zmieniać.

Podpis użytkownika:
" Nie pytaj mnie o jutro... to za tysiąc lat..."
Alien
Przyjaciel Forum


Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 1526
Skąd: Lubin
Osiedle: Przylesie
Wysłany: Sob Lip 23, 2005 15:19

Moze nie tyle co nowe... ale dodac jakies :)

Podpis użytkownika:
... Produkcja zbyt wielu użytecznych rzeczy prowadzi do wytworzenia zbyt wielu bezużytecznych ludzi...
davinka
Bywalec



Wiek: 33
Dołączyła: 18 Lip 2005
Posty: 182
Skąd: Brak opisu
Wysłany: Sob Lip 23, 2005 15:34

dziekuję :)

Podpis użytkownika:
tomi
Przyjaciel Forum


Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 2078
Skąd: Lubin
Osiedle: Staszica/Zalesie
Wysłany: Sob Lip 23, 2005 16:41

Cytat:
Moze nie tyle co nowe... ale dodac jakies


całkowicie podzielam. tego mi brakuje w ankiecie

Podpis użytkownika:
CARPE DIEM ET MEMENTO MORI
vendro
Maniak



Dołączył: 02 Lip 2004
Posty: 1918
Skąd: Lubin
Wysłany: Sob Lip 23, 2005 20:29

do ankiety dodalem taka opcje.

Podpis użytkownika:
Piotruś
Stały bywalec



Wiek: 25
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 516
Skąd: Lubin
Osiedle: Ustronie
Wysłany: Sob Lip 23, 2005 20:54

Te emoty mają swój urok, ale nie są one czytelne jestem za zmianą ale prosiłbym aby przedstawiono kilka propozycji które zostaną poddane głosowaniu.

Podpis użytkownika:
-> www.a-sport.pl / www.forum.a-sport.pl <-

Polska moim krajem
Lubin moim miastem
Zagłębie moim życiem
Radio Maryja moją miłością
elektryk
Administrator



Wiek: 32
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 909
Skąd: Lubin/Legnica
Wysłany: Sro Sie 03, 2005 00:32

Jak dla mnie osobiscie emotki obecne sa OK ale czekam na ich rozwoj ofcors wciaz w klimacie pixelartowym .. jakies dodatki, propozycje ... jakis postep ... bo uwazam ze emotki powinny w prosty graficzny sposob przedstawic emocje piszacego a nie robic wodotrysk z forum :)

Podpis użytkownika:
Wyświetl mój profil Wyświetl profil użytkownika Jacek Wieczorek
Seba
Bywalec



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 188
Skąd: Lubin
Wysłany: Sro Sie 03, 2005 11:35

Mogą być ale można dodać nowe :)

Podpis użytkownika:



"Do Lubinia?" Swoją drogą, nigdy w Lubiniu nie byłem, nawet nie wiem gdzie to jest...
Marian
Weteran


Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 929
Skąd: Lubin / Toruń
Osiedle: U IV
Wysłany: Czw Sie 04, 2005 10:20

hehe .. sami nie umiecie sprecyzowac tego czego chcecie ;] tak jak my wszyscy zreszta.

emoty FL sa unikatowe, trzymaja klimat, fakt, mozna by dorobic pare, ale to juz do hemika trzeba stosowne pismo napisac ;]

Podpis użytkownika:
Junglos
Administrator



Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 748
Skąd: Lubin
Osiedle: Ustronie 4
Wysłany: Sob Sie 06, 2005 16:42

tak .. zgadzam sie z marianem nasze emoty sa jedyne w swoim rodzaju ;p

[ Dodano: Sob Sie 06, 2005 5:51 pm ]
Mila, im wiecej piszesz postow tym ranga sie zmienia :) jak sie tak przejmujesz ta ranga to moge ci wyslac PM od ilu co jest :)

Podpis użytkownika:
davinka
Bywalec



Wiek: 33
Dołączyła: 18 Lip 2005
Posty: 182
Skąd: Brak opisu
Wysłany: Sob Sie 06, 2005 16:59

Junglos - wyslij mi tez :)

Podpis użytkownika:
vendro
Maniak



Dołączył: 02 Lip 2004
Posty: 1918
Skąd: Lubin
Wysłany: Sob Sie 06, 2005 23:17

OFFTOPIC!!!!!!!!!!!!!1
poza tym dziewczyny zajzyjcie do dzialu "Informacje dot. forum" lub "Propozycje" (też dot. forum) i tam macie temat nowe rangi1 Nasze obecne rangi to propozycja Aucha.

I bez offtopicu mi tutaj bo pająkiem poszczuje! :D

Podpis użytkownika:
Mila
Początkujący



Wiek: 34
Dołączyła: 08 Kwi 2005
Posty: 61
Skąd: Lubin
Wysłany: Nie Sie 07, 2005 10:55

Emoti są ok... troszke nie typowe ale chyba o to chodzi... można by było dodać kilka nowych, ale to przecież nie odemnie zależy. Na temat rang sie nie wypowiadam bo pewien pan mnie tu pająkiem poszczuje... :-P aaa.. właśnie szczucie kobiet pająkami może sie dla Ciebie skończyć bardzo tragicznie drogi Vendro... radzę nie zaczynać z działaczkami LPK

Podpis użytkownika:
" Nie pytaj mnie o jutro... to za tysiąc lat..."
Wyświetl posty z ostatnich:   
  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do:  
Please enable / Proszę włączyć JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Posty na Forum są własnością ich autorów - redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść postów.