forum LUBIN pl Strona Główna
Współpraca: eLubin.pl forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
FAQSzukajUżytkownicyGrupyProfilRejestracjaZalogujDodaj do ulubionych!Startuj z nami!Współpraca/reklamaKontakt
forum LUBIN pl Strona Główna » Nasze miasto - Lubin » Hydepark » zakupy w internecie Poprzedni temat :: Następny temat
zakupy w internecie
Autor Wiadomość
marta22
Początkujący



Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 90
Wysłany: Pon Paź 02, 2017 08:52

Sama również coraz więcej rzeczy zamawiam przez internet. Jest to dla mnie o wiele wygodniejsze, poza tym faktycznie mozńa ustrzelić o wiele korzystniejsze ceny niż w sklepach stacjonarnych....

Ostatnio kupowałam kilka ciuszków tutaj:
https://www.openwear.pl/

Jest to hurtownia odziezy. Ubrania, które przyszły były bardzo dobrej jakości O wiele lepszej niż się spodziewałam :)

Podpis użytkownika:
   
Ajlar
Początkujący


Dołączyła: 27 Mar 2016
Posty: 51
Wysłany: Sob Paź 07, 2017 20:48

hmm a kupowal moze ktos z Was jakies suplementy diety w sklepie http://bodyhouse.pl/ ? Jesli tak, to jak przebiegly zakupy? Mozna im zaufac? Cenowo widze, ze wypadaja naprawde korzystanie, a i asortyment - maja bardzo bogaty.

Podpis użytkownika:
   
rdk0308
Nowy(a) na forum


Wiek: 25
Dołączyła: 16 Paź 2017
Posty: 2
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon Paź 16, 2017 12:15

Tak ja kupowałam. Szybko sprawnie i przyjemnie. Natomiast mam pytanie czy ktoś z tu obecnych zamawiał moze tutaj: https://zoio.pl/odziez-damska/okrycia-wierzchnie/kurtki-jesienne . Chciałabym zamówić sobie kurteczke jesienną, ale sie waham https://zoio.pl/odziez-damska/okrycia-wierzchnie/kurtki-jesienne

Podpis użytkownika:
   
bartussia
Nowy(a) na forum


Dołączył: 27 Paź 2017
Posty: 7
Wysłany: Sro Lis 29, 2017 17:56

Wszystko teraz można zakupić w internecie, co jest dobre bo po co tracić czas i się tylko denerwować że czegoś nie ma. Ja ostatnio nawet zaczęłam leki kupować w aptekach internetowych. Jak zamówiłam dicofer junior to już nastepnego dnia mogłam go odebrać :)

Podpis użytkownika:
   
tyka
Bywalec


Wiek: 31
Dołączyła: 01 Kwi 2015
Posty: 132
Wysłany: Czw Lis 30, 2017 07:50

Teraz chyba to jedna z popularniejszych form zakupów.

Podpis użytkownika:
   
rikki
Nowy(a) na forum


Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 6
Wysłany: Czw Lis 30, 2017 09:57

meredithy napisał/a:
Ja drobne gadżety kupuję w Internecie, ostatnio powerbanka w Teletorium kupiłam.

Też kupuję czasem coś w Teletorium.

Podpis użytkownika:
   
kornik
Początkujący


Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 62
Wysłany: Wto Gru 05, 2017 05:57

NO pewnie, że obię zakupy online. To dla mnie spore ułatwienie.. a jak chcę coś kupić to mogę jeszcze poczytać o tym najpierw na różnych stronach z poradami a potem dokonać wyboru.. Tak było z baterią do smarfona https://www.fandroid.com....martfonow,14827. W sklepie nigdy nie wiadomo na kogo trafimy..

Podpis użytkownika:
   
Majeczka33
Nowy(a) na forum


Dołączył: 05 Gru 2017
Posty: 1
Wysłany: Wto Gru 05, 2017 19:42

ja czesto buty kupuje online wikszy wybor sportowych niz w sklepie

Podpis użytkownika:
   
ulencja34
Nowy(a) na forum


Dołączyła: 14 Paź 2017
Posty: 7
Wysłany: Pią Gru 08, 2017 09:05

Teraz w zasadzie wszystko można kupić przez sieć. Moja koleżanka pokazała mi ostatnio stronę z tortami na zamówienie - świetna sprawa. Zapewne będę chciała się dowiedzieć więcej, bo mój synek ma niedługo urodziny, a to poważna sprawa. :) Sama cały czas szukam udogodnień online takich jak zakupy spożywcze (nie muszę dźwigać, jeździć) oraz inne. Pracujące mamy muszą sobie jakoś radzić. :)

Podpis użytkownika:
   
krastin
Bywalec


Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 156
Wysłany: Pią Gru 08, 2017 09:14

Coraz więcej osób robi takie zakupy, jest to na pewno szybszy sposób na kupienie i znalezienie tego, czego szukamy.

Podpis użytkownika:
   
Glenar
Nowy(a) na forum


Dołączył: 09 Gru 2017
Posty: 5
Wysłany: Sob Gru 09, 2017 16:47

Praktycznie wszystko kupuję przez net. Wyjątek stanowi tylko bieżąca spożywka, bo nigdy nie wiem na co będę miała ochotę ;)

Podpis użytkownika:
   
olinda87
Nowy(a) na forum


Dołączyła: 24 Cze 2016
Posty: 3
Wysłany: Nie Gru 10, 2017 20:12

Ja kupuję ciuchy przez internet bo nie lubie kolejek i korków na mieście... Ostatnio kupowałam tu -> http://www.oteo.pl/odziez...ienki-wizytowe/ bardzo fajne sukienki.

Podpis użytkownika:
   
Mada
Nowy(a) na forum


Dołączył: 12 Sty 2017
Posty: 17
Wysłany: Wto Gru 12, 2017 09:44

Ja oprócz zakupów w necie często też porównuje ceny i kupuje potem stacjonarnie. Zdarza się też szukać leków i aptek. Ostatnio sprawdzaliśmy apteki opole która będzie miała najniższą cenę leku. Wiadomo, że wszystko zależy od produktu, ale jak poświęcisz trochę czasu to możesz znaleźć faje okazje.

Podpis użytkownika:
   
nemokapitan
Nowy(a) na forum


Dołączył: Dzisiaj 10:33
Posty: 4
Wysłany: Dzisiaj 12:28

Ja nie wyobrazam sobie juz zycia bez zakupow online. Przez lata udalo mi sie zaoszczedzic sporo kasy praktycznie na wszystkim. Niestety mieszkanie w dziurze zabitej dechami nie ulatwia zakupow stacjonarnych .. nawet jak juz cos sie udao znalezc (co graniczy z cudem) to ceny sa zaporowe. Moja pasja od jakiegos czasu jest fotografia, szukam sprawdzonych sklepow z akcesoriami. Mozecie mi polecic cos? W moich poszukiwaniach natknalem sie na Fripers https://fripers.pl/c/lampy-reporterskie/ gdzie maja praktycznie wszystko czego dusza zapragnie w tej kwestii. Moze ktos robil juz tam kilka razy zakupy i napisze jakas krotka recenzje. Ewentualnie prosze o inne propozycje, pozdrawiam.

Podpis użytkownika:
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do:  
Please enable / Proszę włączyć JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Posty na Forum są własnością ich autorów - redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść postów.