forum LUBIN pl Strona Główna
Współpraca: eLubin.pl forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
FAQSzukajUżytkownicyGrupyProfilRejestracjaZalogujDodaj do ulubionych!Startuj z nami!Współpraca/reklamaKontakt
forum LUBIN pl Strona Główna » Tematyczne » Pojedynki » Marian vs Vendro - glosowanie Poprzedni temat :: Następny temat
Marian vs Vendro - glosowanie

Twój faworyt w tym starciu
Vendro !!
25%
 25%  [ 5 ]
Marian !!
75%
 75%  [ 15 ]
Głosowań: 20
Wszystkich Głosów: 20

Autor Wiadomość
vendro
Maniak



Dołączył: 02 Lip 2004
Posty: 1918
Skąd: Lubin
Wysłany: Sro Kwi 06, 2005 13:56

elektryk, hehe dzieki :) troche sie ostatnio bawie grafika. fakt do Mariana mi dosc duzo brakuje, tyle ze tu duza role odgrywa doswiadczenie :)

qurcze mam 4 głosy aż myślałem, że na zerze skończy się ankieta - dziękuję bardzo za głosy na mnie :)

Podpis użytkownika:
Marian
Weteran


Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 929
Skąd: Lubin / Toruń
Osiedle: U IV
Wysłany: Sro Kwi 06, 2005 16:51

doswiadczenie ... racja

ale ja znowu jesli chodzi o programowania to klapa ;] chyba, ze pascal ;];] ale tu tez nie zablysne ;];]

smuci mnie tylko ilosc glosow ... 16 osob tylko glosowalo. nie tak to sobie wyobrazalem, ale nic, mamy jeszcze czas.

Podpis użytkownika:
primo
Nowy(a) na forum


Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 12
Skąd: Lubin
Wysłany: Pią Kwi 08, 2005 10:42

i tak najlepszy w Lubinie jest Wycho, jesli chodzi o grafike komputerowa... ale dobrze chlopaki, ze przynajmniej czyms pozytecznym sie zajmujecie szacuneczek... nie oddaje glosu na nikogo, gdyz nie mam kompetencji w tej dziedzinie a jak mowilem na poczatku najbardziej przypadly mi do gustu, prace Wycha:)- pozdro!!!

Podpis użytkownika:
vendro
Maniak



Dołączył: 02 Lip 2004
Posty: 1918
Skąd: Lubin
Wysłany: Pią Kwi 08, 2005 12:00

Wycho? A kto to?

Podpis użytkownika:
Marian
Weteran


Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 929
Skąd: Lubin / Toruń
Osiedle: U IV
Wysłany: Pią Kwi 08, 2005 13:03

Wycho ... ymmmmm ... dosc dlugo siedze w tej branzy i pierwszy raz o kims takim slysze ;/;/;/ pokaz jego prace, chetnie zobacze jak wygladaja jego prace skoro sa na najwyzszym poziomie w Lubinie ;/;/;/

Podpis użytkownika:
baks
Nowy(a) na forum



Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 14
Skąd: Lubin
Wysłany: Sob Kwi 09, 2005 15:29

choć z vendrem się znam 10 Lat ... to mi się podoba Praca Mariana - tak jak elektryk stwierdził że pełna innowacji i jak mi się wydaję bardziej czytelna --- jak to bywa we współczesnym świecie "praca Mariana Zwraca na siebie uwagę" jednak venDra tez spoko ... mi do vendra Daleko.... a sądzę że vendro szybko zniweluje tą różnicę dzieląca go z Marianem.... powodzenia ...i głos oddaję NA Mariana ...

Podpis użytkownika:
KulMen
Początkujący


Dołączył: 11 Paź 2004
Posty: 79
Skąd: Lubin
Wysłany: Pon Kwi 11, 2005 20:26

Czesc.
Marian twoja grafa mnie rozwalila. Robisz stary postepy. Ciesze sie bardzo z tego i z przyjemnoscia zaglosowalem na Ciebie, a wiesz ze ja sie zawsze czepiam :) a tu tym razem nie ma sie do czego czepic :) jest bomba.
Praca kolegi jest na poziomie twoich tworczosci z czasow kiedy sie mielismy okazje spotkach pierwszy raz :)

Podpis użytkownika:
Marian
Weteran


Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 929
Skąd: Lubin / Toruń
Osiedle: U IV
Wysłany: Wto Kwi 12, 2005 07:02

baks: mam nadzieje, ze Vendro szybko podskoczy z poziomem, bo im wiecej ludzi na poziomie tym wieksza zdrowa rywalizacja.

kulkam: dziekuje bardzo ;] to, ze Pan sie czepia to ja wiem doskonale z doswiadczenia, ale zdaje spobie sprawe, ze jednak taki juz ten ryneki ktos sie musi czasami czepiac po to, zeby ktos inny zrobil cos naprawde dobrze przez to czepianie.

jesli chodzi baks i elektryk oto, ze vendro dogoni mnie szybciutko, to bardzo sie z tego ciesze, ale juz od razu zapowiadam, ze nie mam w planach stanac w rozwoju ;] wiec bedzie to dluuuugi wyscig .. bo ja sie nie zamierzam poddawac ani stac w miejscu;]

Ciesze sie, ze jako tako pare osob zaglosowalo.

Wszystkich w iminiu swoim i Vendra serdecznie dziekuje za glosy, mysle, ze takie uwagi sa cenne dla kazdego 'grafika z zamilowania' i, ze nikt nie obrazi sie odwracajac plecami, ale wezmie sobie do serca slowa oceniajacych go forumowiczow.

Ciesze sie tez ogromnie, ze rywalizacja miedzy mna a Vendrem byla czysta rywalizacja, nie bylo tu chwytow, nie bylo tez czegos pod publike, byla poprostu super zabawa i naprawde pojedynek na poziomie.

Zgodnie z obietnica sonda zostanie zamknieta, ale topic jest wciaz otwarty.

Wynik pojedynku: Wygrał Marian

Kto wie, jesli mi wpadnie cos do glowy badz tez moze komus innemu i znajdzie chwile czasu na wyzwanie do pojedynku to w najblizszym czasie pojawia sie kolejne graficzne starca ;];] licze na Was i na siebie ;]

Pozdrawiam serdecznie
Mariusz Cz.

Podpis użytkownika:
vendro
Maniak



Dołączył: 02 Lip 2004
Posty: 1918
Skąd: Lubin
Wysłany: Wto Kwi 12, 2005 07:16

Marian, Gratuluje Wygraniej, tez ciesze sie ze mimo tych wszystkich 20 głosów, były to czyste głosy na lepszą pracę.

Podpis użytkownika:
Junglos
Administrator



Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 748
Skąd: Lubin
Osiedle: Ustronie 4
Wysłany: Wto Kwi 12, 2005 16:20

ok .. zamykam topic

//marian//
Zgodnie z obietnica sonda zostanie zamknieta, ale topic jest wciaz otwarty.
;];];];>;> //

Podpis użytkownika:
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2  
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do:  
Please enable / Proszę włączyć JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Posty na Forum są własnością ich autorów - redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść postów.