forum LUBIN pl Strona Główna
Współpraca: eLubin.pl forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
forum LUBIN pl Strona Główna
FAQSzukajUżytkownicyGrupyProfilRejestracjaZalogujDodaj do ulubionych!Startuj z nami!Współpraca/reklamaKontakt
forum LUBIN pl Strona Główna » Forum » Propozycje i uwagi » Rank images Poprzedni temat :: Następny temat
Rank images
Autor Wiadomość
vendro
Maniak



Dołączył: 02 Lip 2004
Posty: 1918
Skąd: Lubin
Wysłany: Czw Lip 15, 2004 21:23

Co byście powiedzieli o takich:

http://phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=81308
lub
http://phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=81448
lub
http://phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=82080
lub
http://phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=86638
lub
http://phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=181227
lub
http://phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=198798
lub
http://phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=201521

?

Bo te żarówki troche nudne ;)

Podpis użytkownika:
hemik
Weteran
Enter a Uh.



Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 721
Skąd: Lubin
Wysłany: Czw Lip 15, 2004 21:36

dla mnie moze ich w ogole nie byc :) :)

Podpis użytkownika:
.MODEL SMALL .STACK .DATA
SHOW DB 'Lubin',0AH,0DH,'$'
.CODE START:
MOV AX,@DATA MOV DS,AX MOV AH, 9 MOV DX, OFFSET SHOW INT 21H MOV AH, 4CH INT 21H
END START
vendro
Maniak



Dołączył: 02 Lip 2004
Posty: 1918
Skąd: Lubin
Wysłany: Czw Lip 15, 2004 21:59

no dla mnie wlasciwie tez, ale jak juz sa.... :D

Podpis użytkownika:
elektryk
Administrator



Wiek: 32
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 909
Skąd: Lubin/Legnica
Wysłany: Pią Lip 16, 2004 14:33

Ja mysle, ze moglibysmy zrobic cos wlasnego :) Napis LUBIN ma 5 cyfr :) moze cos na bazie tego napisu? Pixelart rulz wiec hemik - stworz cos :)

Podpis użytkownika:
Wyświetl mój profil Wyświetl profil użytkownika Jacek Wieczorek
vendro
Maniak



Dołączył: 02 Lip 2004
Posty: 1918
Skąd: Lubin
Wysłany: Pią Lip 16, 2004 14:54

jak uwazasz adminie :diabel: :>

Podpis użytkownika:
Junglos
Administrator



Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 748
Skąd: Lubin
Osiedle: Ustronie 4
Wysłany: Sob Lip 17, 2004 02:07

ogolnie pomysl z tym lubinem dosc dobry ...ale tez moglbo by byc cos w stylu :

uzytkownik
pelny uzytkownik
weteran
moderator
admin
;]

Podpis użytkownika:
elektryk
Administrator



Wiek: 32
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 909
Skąd: Lubin/Legnica
Wysłany: Sob Lip 17, 2004 03:21

Rank images ma wizualnie odzwierciedlic poziom uzytkownika w postaci skali ... podpis kim on jest w hierarchii jest ponizej wiec nie ma powodu aby kazdy obrazek byl inny ... no ale wybor nalezy jak zwykle do was i jezeli ma ktos inne propozycje to prosze bardzo :)

Podpis użytkownika:
Wyświetl mój profil Wyświetl profil użytkownika Jacek Wieczorek
hemik
Weteran
Enter a Uh.



Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 721
Skąd: Lubin
Wysłany: Sob Lip 17, 2004 08:20

moga byc rownie dobrze ludziki takie jak w emotach ..choc co za duzo to nie zdrowo :)

Podpis użytkownika:
.MODEL SMALL .STACK .DATA
SHOW DB 'Lubin',0AH,0DH,'$'
.CODE START:
MOV AX,@DATA MOV DS,AX MOV AH, 9 MOV DX, OFFSET SHOW INT 21H MOV AH, 4CH INT 21H
END START
Junglos
Administrator



Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 748
Skąd: Lubin
Osiedle: Ustronie 4
Wysłany: Nie Lip 18, 2004 13:59

co do tym ludzikow to dobry pomysl ... jak juz .. to zaczynajac od ludzika DZIECKO (poczatkujacy ) ... do dziadka (weteran) :)

Podpis użytkownika:
hemik
Weteran
Enter a Uh.



Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 721
Skąd: Lubin
Wysłany: Nie Lip 18, 2004 14:16

nie spoko juz mam pomysl :D zrobie na dniach :D mam zalozenie do wtorku max :)

Podpis użytkownika:
.MODEL SMALL .STACK .DATA
SHOW DB 'Lubin',0AH,0DH,'$'
.CODE START:
MOV AX,@DATA MOV DS,AX MOV AH, 9 MOV DX, OFFSET SHOW INT 21H MOV AH, 4CH INT 21H
END START
vendro
Maniak



Dołączył: 02 Lip 2004
Posty: 1918
Skąd: Lubin
Wysłany: Nie Lip 18, 2004 14:49

great :) thx :hihi:

Podpis użytkownika:
Wyświetl posty z ostatnich:   
  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do:  
Please enable / Proszę włączyć JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Posty na Forum są własnością ich autorów - redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść postów.